Dz.U.11.221.1319 ROZPORZ¡DZENIE MINISTRA ZDROWIA1) z dnia 29 wrze¶nia 2011 r. w sprawie szczegó³owego zakresu danych objêtych wpisem
do rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz± oraz szczegó³owego
trybu postêpowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz
wykre¶leñ z tego rejestru (Dz. U. z dnia 17 pa¼dziernika 2011 r.) Na podstawie
art. 105 ust. 4 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej
(Dz. U. Nr 112, poz. 654, Nr 149, poz. 887, Nr 174, poz. 1039 i Nr 185, poz.
1092) zarz±dza siê, co nastêpuje: § 1. U¿yte w
rozporz±dzeniu okre¶lenia oznaczaj±: 1) kod
resortowy - kod stanowi±cy odpowiedni± czê¶æ systemu resortowych kodów
identyfikacyjnych, o którym mowa w przepisach o systemie resortowych kodów
identyfikacyjnych; 2) jednostka
organizacyjna - wyodrêbnion± w regulaminie organizacyjnym czê¶æ
przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego; 3) komórka
organizacyjna - wyodrêbnion± w regulaminie organizacyjnym czê¶æ jednostki
organizacyjnej, o której mowa w pkt 2, albo, je¿eli to wynika ze struktury
organizacyjnej podmiotu leczniczego, czê¶æ przedsiêbiorstwa tego podmiotu
dzia³aj±c± poza jednostk± organizacyjn±; 4) identyfikator
terytorialny - 7-znakowy identyfikator jednostek podzia³u terytorialnego, o
którym mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 49 ustawy z dnia 29 czerwca
1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. Nr 88, poz. 439, z pó¼n. zm.2)); 5) akredytacja
w zakresie uprawnienia do prowadzenia kszta³cenia podyplomowego - akredytacjê
do prowadzenia sta¿u kierunkowego, sta¿u podyplomowego lub szkolenia
specjalizacyjnego albo wpis na listê podmiotów uprawnionych do szkolenia w
zakresie uzyskiwania umiejêtno¶ci z zakresu wê¿szych dziedzin medycyny lub
udzielania okre¶lonych ¶wiadczeñ zdrowotnych, o których mowa w ustawie z dnia 5
grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2008 r. Nr 136,
poz. 857, z pó¼n. zm.3)); 6) akredytacja
w zakresie jako¶ci udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych - akredytacjê, o której
mowa w ustawie z dnia 6 listopada 2008 r. o akredytacji w ochronie zdrowia (Dz.
U. z 2009 r. Nr 52, poz. 418 i Nr 76, poz. 641 oraz z 2011 r. Nr 112, poz.
654); 7) certyfikat
- certyfikat akredytacyjny wydany na podstawie ustawy, o której mowa w pkt 6; 8) specjalistyczna
praktyka lekarska - indywidualn± specjalistyczn± praktykê lekarsk±,
indywidualn± specjalistyczn± praktykê lekarsk± wy³±cznie w miejscu wezwania lub
indywidualn± specjalistyczn± praktykê lekarsk± wy³±cznie w przedsiêbiorstwie
podmiotu leczniczego; 9) specjalistyczna
praktyka pielêgniarki - indywidualn± specjalistyczn± praktykê pielêgniarki,
indywidualn± specjalistyczn± praktykê pielêgniarki wy³±cznie w miejscu wezwania
lub indywidualn± specjalistyczn± praktykê pielêgniarki wy³±cznie w
przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego. § 2. 1. Wpis do
rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz±, zwanego dalej
"rejestrem", dotycz±cy danych zawartych w jednym polu nastêpuje
poprzez zmianê ca³ej tre¶ci tego pola. 2. Je¿eli
dla danego podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz± nie wystêpuje
okoliczno¶æ wymagaj±ca wpisania okre¶lonych danych w rubryce albo w polu,
rubryki albo pola nie wype³nia siê. § 3. Wpis do
rejestru, zmiana wpisu do rejestru albo wykre¶lenie z rejestru zawiera: 1) numer
kolejny wpisu; 2) oznaczenie
organu dokonuj±cego wpisu; 3) datê
dokonania wpisu; 4) rodzaj
wpisu: wpis do rejestru, zmiana wpisu do rejestru albo wykre¶lenie z rejestru. § 4. 1. Ksiêga
rejestrowa podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz± jest oznaczona numerem
ksiêgi. 2. Numer
ksiêgi rejestrowej podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz± jest nadawany
przez organ prowadz±cy rejestr i sk³ada siê z dwunastu cyfr. 3. W
przypadku gdy praktyka zawodowa bêdzie wykonywana na obszarze w³a¶ciwo¶ci
wiêcej ni¿ jednej okrêgowej izby lekarskiej albo okrêgowej izby pielêgniarek i
po³o¿nych, organ prowadz±cy rejestr dokonuje zmiany wpisu do rejestru w ksiêdze
rejestrowej tej praktyki zawodowej. § 5. 1. W
dziale I ksiêgi rejestrowej podmiotu leczniczego wpisuje siê: 1) w
rubryce pierwszej - numer ksiêgi rejestrowej; 2) w
rubryce drugiej - oznaczenie organu prowadz±cego rejestr: a) w polu pierwszym - literê "W" oznaczaj±c± wojewodê,
jako organ prowadz±cy rejestr, b) w polu drugim - kod województwa, okre¶lony w za³±czniku nr 1
do rozporz±dzenia; 3) w
rubryce trzeciej - firmê albo imiê i nazwisko podmiotu leczniczego; 4) w
rubryce czwartej - adres siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu
leczniczego: a) w polu pierwszym - ulicê, b) w polu drugim - numer domu, c) w polu trzecim - numer lokalu, d) w polu czwartym - kod pocztowy, e) w polu pi±tym - miejscowo¶æ; 5) w
rubryce pi±tej - numer telefonu podmiotu leczniczego; 6) w
rubryce szóstej - adres poczty elektronicznej podmiotu leczniczego; 7) w
rubryce siódmej - adres strony internetowej podmiotu leczniczego; 8) w
rubryce ósmej - identyfikator terytorialny dla jednostki podzia³u
terytorialnego, w której znajduje siê siedziba albo miejsce zamieszkania
podmiotu leczniczego; 9) w
rubryce dziewi±tej - numer wpisu do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli
zosta³ nadany, albo numer wpisu do Krajowego Rejestru S±dowego; 10) w
rubryce dziesi±tej - numer REGON podmiotu leczniczego (9-znakowy); 11) w
rubryce jedenastej - Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) podmiotu leczniczego; 12) w
rubryce dwunastej - formê organizacyjno-prawn± podmiotu leczniczego; 13) w
rubryce trzynastej - nazwê podmiotu tworz±cego, w przypadku podmiotu
leczniczego niebêd±cego przedsiêbiorc±; 14) w
rubryce czternastej - informacje dotycz±ce prowadzenia dzia³alno¶ci leczniczej: a) w polu pierwszym - datê rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej, b) w polu drugim - datê rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej na
podstawie zawiadomienia, o którym mowa w art. 104 ust. 2 ustawy z dnia 15
kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej, zwanej dalej "ustaw±", c) w polu trzecim - okres czasowego zaprzestania dzia³alno¶ci, o
którym mowa w art. 34 ust. 1 pkt 1 ustawy; 15) w
rubryce piêtnastej - informacje dotycz±ce wpisu podmiotu leczniczego do
rejestru: a) w polu pierwszym - datê wpisu do rejestru, b) w polu drugim - datê wystawienia za¶wiadczenia o wpisie do
rejestru, c) w polu trzecim - numer za¶wiadczenia o wpisie do rejestru; 16) w
rubryce szesnastej - datê zmiany wpisu do rejestru; 17) w
rubryce siedemnastej - informacje dotycz±ce wykre¶lenia podmiotu leczniczego z
rejestru: a) w polu pierwszym - datê zakoñczenia dzia³alno¶ci leczniczej, b) w polu drugim - datê decyzji o wykre¶leniu z rejestru, c) w polu trzecim - numer decyzji o wykre¶leniu z rejestru; 18) w
rubryce osiemnastej - informacje dotycz±ce akredytacji w zakresie jako¶ci
udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych: a) w polu pierwszym - datê wydania certyfikatu, b) w polu drugim - zakres akredytacji; 19) w
rubryce dziewiêtnastej - informacje dotycz±ce akredytacji w zakresie
uprawnienia do prowadzenia kszta³cenia podyplomowego: a) w polu pierwszym - datê udzielenia akredytacji, b) w polu drugim - zakres akredytacji: prowadzenie sta¿u
kierunkowego, sta¿u podyplomowego, szkolenia specjalizacyjnego, wpis na listê
podmiotów uprawnionych do szkolenia w zakresie uzyskiwania umiejêtno¶ci z
zakresu wê¿szych dziedzin medycyny lub udzielania okre¶lonych ¶wiadczeñ
zdrowotnych, o których mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach
lekarza i lekarza dentysty; 20) w
rubryce dwudziestej - informacje dotycz±ce przeprowadzonych kontroli, o których
mowa w art. 111 ustawy: a) w polu pierwszym - daty przeprowadzonych kontroli, b) w polu drugim - wyniki przeprowadzonych kontroli; 21) w
rubryce dwudziestej pierwszej - informacje o ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci
cywilnej oraz ubezpieczeniu z tytu³u zdarzeñ medycznych, o których mowa w art.
25 ust. 3 ustawy: a) w polu pierwszym - okres ubezpieczenia (od dnia ...... do
dnia ......), b) w polu drugim - zakres ubezpieczenia, c) w polu trzecim - sumê gwarancyjn± oraz sumê ubezpieczenia; 22) w
rubryce dwudziestej drugiej - nazwê przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego; 23) w
rubryce dwudziestej trzeciej - adres i numer telefonu przedsiêbiorstwa podmiotu
leczniczego: a) w polu pierwszym - ulicê, b) w polu drugim - numer domu, c) w polu trzecim - numer lokalu, d) w polu czwartym - kod pocztowy, e) w polu pi±tym - miejscowo¶æ, f) w polu szóstym - numer telefonu; 24) w
rubryce dwudziestej czwartej - adres poczty elektronicznej przedsiêbiorstwa
podmiotu leczniczego; 25) w
rubryce dwudziestej pi±tej - adres strony internetowej przedsiêbiorstwa
podmiotu leczniczego; 26) w
rubryce dwudziestej szóstej - identyfikator terytorialny dla jednostki podzia³u
terytorialnego, w której znajduje siê przedsiêbiorstwo podmiotu leczniczego; 27) w
rubryce dwudziestej siódmej - numer REGON przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego
(14-znakowy); 28) w
rubryce dwudziestej ósmej - rodzaj dzia³alno¶ci leczniczej wykonywanej w
przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego, oznaczony kodem resortowym stanowi±cym
czê¶æ VI systemu resortowych kodów identyfikacyjnych; 29) w
rubryce dwudziestej dziewi±tej - datê rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej
przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego; 30) w
rubryce trzydziestej - datê zakoñczenia dzia³alno¶ci leczniczej
przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego. 2. W
przypadku spó³ki cywilnej w rubryce: trzeciej, czwartej, dziewi±tej, dziesi±tej
i jedenastej dzia³u I wpisuje siê dane ka¿dego ze wspólników. § 6. 1. W
dziale II ksiêgi rejestrowej podmiotu leczniczego wpisuje siê dane dotycz±ce
jednostki organizacyjnej: 1) w
rubryce pierwszej - nazwê jednostki organizacyjnej; 2) w
rubryce drugiej - adres i numer telefonu jednostki organizacyjnej: a) w polu pierwszym - ulicê, b) w polu drugim - numer domu, c) w polu trzecim - numer lokalu, d) w polu czwartym - kod pocztowy, e) w polu pi±tym - miejscowo¶æ, f) w polu szóstym - numer telefonu; 3) w
rubryce trzeciej - adres poczty elektronicznej; 4) w
rubryce czwartej - adres strony internetowej jednostki organizacyjnej; 5) w
rubryce pi±tej - identyfikator terytorialny dla jednostki podzia³u terytorialnego,
w której znajduje siê jednostka organizacyjna; 6) w
rubryce szóstej - numer REGON przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego
(14-znakowy); 7) w
rubryce siódmej - kod resortowy identyfikuj±cy jednostkê organizacyjn± w
strukturze organizacyjnej przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego, stanowi±cy
czê¶æ V systemu resortowych kodów identyfikacyjnych; 8) w
rubryce ósmej - zakres ¶wiadczeñ zdrowotnych udzielanych w jednostce
organizacyjnej: a) w polu pierwszym - kod resortowy funkcji ochrony zdrowia,
stanowi±cy czê¶æ IX systemu resortowych kodów identyfikacyjnych, b) w polu drugim - kod resortowy dziedziny medycyny, stanowi±cy
czê¶æ X systemu resortowych kodów identyfikacyjnych; 9) w
rubryce dziewi±tej - datê rozpoczêcia dzia³alno¶ci przez jednostkê
organizacyjn±; 10) w
rubryce dziesi±tej - okres czasowego zaprzestania dzia³alno¶ci przez jednostkê
organizacyjn±, o którym mowa w art. 34 ust. 1 pkt 2 ustawy; 11) w
rubryce jedenastej - datê zakoñczenia dzia³alno¶ci przez jednostkê organizacyjn±. 2. W
przypadku gdy w strukturze organizacyjnej jednostki organizacyjnej
przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego nie zosta³y wyodrêbnione komórki
organizacyjne, adres jednostki organizacyjnej jest adresem miejsca udzielania
¶wiadczeñ zdrowotnych. 3. W przypadku
gdy w strukturze organizacyjnej jednostki organizacyjnej przedsiêbiorstwa
podmiotu leczniczego zosta³y wyodrêbnione komórki organizacyjne, rubryki ósmej
dzia³u II nie wype³nia siê. 4. W
przypadku gdy w jednostce organizacyjnej jest wykonywany wiêcej ni¿ jeden
zakres ¶wiadczeñ zdrowotnych, wymienia siê je w kolejnych punktach w rubryce
ósmej dzia³u II. § 7. 1. W
dziale III ksiêgi rejestrowej podmiotu leczniczego wpisuje siê dane dotycz±ce
komórki organizacyjnej: 1) w
rubryce pierwszej - nazwê komórki organizacyjnej; 2) w
rubryce drugiej - adres i numer telefonu komórki organizacyjnej: a) w polu pierwszym - ulicê, b) w polu drugim - numer domu, c) w polu trzecim - numer lokalu, d) w polu czwartym - kod pocztowy, e) w polu pi±tym - miejscowo¶æ, f) w polu szóstym - numer telefonu; 3) w
rubryce trzeciej - adres poczty elektronicznej; 4) w
rubryce czwartej - adres strony internetowej; 5) w
rubryce pi±tej - identyfikator terytorialny dla jednostki podzia³u
terytorialnego, w której znajduje siê komórka organizacyjna; 6) w
rubryce szóstej - numer REGON przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego
(14-znakowy); 7) w
rubryce siódmej - kod resortowy identyfikuj±cy komórkê organizacyjn±,
stanowi±cy czê¶æ VII systemu resortowych kodów identyfikacyjnych; 8) w
rubryce ósmej - zakres ¶wiadczeñ zdrowotnych udzielanych w komórce
organizacyjnej: a) w polu pierwszym - kod resortowy charakteryzuj±cy specjalno¶æ
komórki organizacyjnej, stanowi±cy czê¶æ VIII systemu resortowych kodów identyfikacyjnych, b) w polu drugim - kod resortowy funkcji ochrony zdrowia,
stanowi±cy czê¶æ IX systemu resortowych kodów identyfikacyjnych, c) w polu trzecim - kod resortowy dziedziny medycyny, stanowi±cy
czê¶æ X systemu resortowych kodów identyfikacyjnych; 9) w
rubryce dziewi±tej - kod resortowy identyfikuj±cy jednostkê organizacyjn±, w
której dzia³a komórka organizacyjna, stanowi±cy czê¶æ V systemu resortowych
kodów identyfikacyjnych; 10) w
rubryce dziesi±tej - datê rozpoczêcia dzia³alno¶ci przez komórkê organizacyjn±; 11) w
rubryce jedenastej - okres czasowego zaprzestania dzia³alno¶ci przez komórkê
organizacyjn±, o którym mowa w art. 34 ust. 1 pkt 2 ustawy; 12) w
rubryce dwunastej - datê zakoñczenia dzia³alno¶ci komórki organizacyjnej; 13) w
rubryce trzynastej - liczbê ³ó¿ek w komórce organizacyjnej: a) w polu pierwszym - liczbê ³ó¿ek ogó³em, b) w polu drugim - liczbê ³ó¿ek intensywnej opieki medycznej, c) w polu trzecim - liczbê ³ó¿ek intensywnego nadzoru
kardiologicznego, d) w polu czwartym - liczbê ³ó¿ek dla noworodków, e) w polu pi±tym - liczbê inkubatorów; 14) w
rubryce czternastej - liczbê stanowisk dializacyjnych; 15) w
rubryce piêtnastej - liczbê miejsc pobytu dziennego. 2. Adres
komórki organizacyjnej jest adresem miejsca udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych. 3. W
przypadku gdy w komórce organizacyjnej jest wykonywany wiêcej ni¿ jeden zakres
¶wiadczeñ zdrowotnych, wymienia siê je w kolejnych punktach w rubryce ósmej
dzia³u III. 4. W
przypadku komórek organizacyjnych dzia³aj±cych w strukturze organizacyjnej
przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego poza jednostk± organizacyjn± rubryki
dziewi±tej dzia³u III nie wype³nia siê. § 8. 1. W
ksiêdze rejestrowej praktyki zawodowej lekarza wpisuje siê: 1) w
rubryce pierwszej - numer ksiêgi rejestrowej; 2) w
rubryce drugiej - oznaczenie organu prowadz±cego rejestr: a) w polu pierwszym - literê "L" oznaczaj±c± okrêgow±
radê lekarsk±, jako organ prowadz±cy rejestr, b) w polu drugim - kod okrêgowej izby lekarskiej, okre¶lony w
za³±czniku nr 2 do rozporz±dzenia; 3) w
rubryce trzeciej - firmê oraz formê organizacyjno-prawn±, w przypadku grupowej
praktyki lekarskiej; 4) w
rubryce czwartej - imiê i nazwisko lekarza oraz jego tytu³ zawodowy, a w
przypadku grupowej praktyki lekarskiej - listê lekarzy wspólników albo
partnerów spó³ki zawieraj±c±: a) w polu pierwszym - numer kolejny na li¶cie, b) w polu drugim - imiona i nazwiska oraz tytu³y zawodowe, c) w polu trzecim - imiê i nazwisko osoby uprawnionej do
reprezentowania spó³ki, ze wskazaniem pe³nionej funkcji; 5) w
rubryce pi±tej - numer wpisu do okrêgowego rejestru lekarzy i lekarzy
dentystów, a w przypadku grupowej praktyki lekarskiej - numer wpisu do
okrêgowego rejestru lekarzy i lekarzy dentystów ka¿dego ze wspólników albo
partnerów spó³ki, w kolejno¶ci wynikaj±cej z listy, o której mowa w pkt 4; 6) w
rubryce szóstej - numer prawa wykonywania zawodu, a w przypadku grupowej
praktyki lekarskiej - numer prawa wykonywania zawodu ka¿dego ze wspólników albo
partnerów spó³ki, w kolejno¶ci wynikaj±cej z listy, o której mowa w pkt 4; 7) w
rubryce siódmej - numer wpisu do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, a w
przypadku grupowej praktyki lekarskiej wykonywanej przez: a) spó³kê cywiln± - numery wpisu do ewidencji dzia³alno¶ci
gospodarczej wspólników spó³ki, je¿eli zosta³y nadane, w kolejno¶ci wynikaj±cej
z listy, o której mowa w pkt 4, b) spó³kê jawn± albo partnersk± - numer wpisu do rejestru
przedsiêbiorców; 8) w
rubryce ósmej - Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP), a w przypadku grupowej
praktyki lekarskiej - Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) ka¿dego ze
wspólników albo partnerów spó³ki, w kolejno¶ci wynikaj±cej z listy, o której
mowa w pkt 4; 9) w
rubryce dziewi±tej - adres do korespondencji: a) w polu pierwszym - województwo, b) w polu drugim - powiat, c) w polu trzecim - ulicê, d) w polu czwartym - numer domu, e) w polu pi±tym - numer lokalu, f) w polu szóstym - kod pocztowy, g) w polu siódmym - miejscowo¶æ; 10) w
rubryce dziesi±tej - numer telefonu; 11) w
rubryce jedenastej - adres poczty elektronicznej; 12) w
rubryce dwunastej - adres strony internetowej; 13) w
rubryce trzynastej - posiadane specjalizacje, w przypadku specjalistycznej
praktyki lekarskiej, a w przypadku grupowej praktyki lekarskiej - specjalizacje
poszczególnych wspólników albo partnerów spó³ki, w kolejno¶ci wynikaj±cej z
listy, o której mowa w pkt 4; 14) w
rubryce czternastej - informacje dotycz±ce prowadzenia dzia³alno¶ci leczniczej: a) w polu pierwszym - datê rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej, b) w polu drugim - datê rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej na
podstawie zawiadomienia, o którym mowa w art. 104 ust. 2 ustawy, c) w polu trzecim - okres zawieszenia dzia³alno¶ci, o którym
mowa w art. 14a ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie dzia³alno¶ci
gospodarczej (Dz. U. z 2010 r. Nr 220, poz. 1447, z pó¼n. zm.4)), d) w polu czwartym - datê podjêcia dzia³alno¶ci leczniczej po
up³ywie okresu, o którym mowa w lit. c; 15) w
rubryce piêtnastej - rodzaj dzia³alno¶ci leczniczej; 16) w
rubryce szesnastej - kod rodzaju praktyki zawodowej, okre¶lony w za³±czniku nr
4 do rozporz±dzenia, ze wskazaniem dziedziny medycyny w przypadku
specjalistycznej praktyki lekarskiej; 17) w
rubryce siedemnastej - zakres udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych: a) w polu pierwszym - diagnostycznych, b) w polu drugim - leczniczych, c) w polu trzecim - rehabilitacyjnych, d) w polu czwartym - uprawnienia do wydawania orzeczeñ
lekarskich; 18) w
rubryce osiemnastej - adres i numer telefonu miejsca udzielania ¶wiadczeñ
zdrowotnych, a w przypadku indywidualnej praktyki lekarskiej wy³±cznie w
miejscu wezwania albo indywidualnej specjalistycznej praktyki lekarskiej
wy³±cznie w miejscu wezwania - adres i numer telefonu miejsca przyjmowania
wezwañ i przechowywania dokumentacji medycznej: a) w polu pierwszym - województwo, b) w polu drugim - powiat, c) w polu trzecim - ulicê, d) w polu czwartym - numer domu, e) w polu pi±tym - numer lokalu, f) w polu szóstym - kod pocztowy, g) w polu siódmym - miejscowo¶æ, h) w polu ósmym - numer telefonu, i) w polu dziewi±tym - nazwê przedsiêbiorstwa podmiotu
leczniczego w przypadku indywidualnej praktyki lekarskiej wy³±cznie w
przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego albo indywidualnej specjalistycznej
praktyki lekarskiej wy³±cznie w przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego; 19) w
rubryce dziewiêtnastej - informacje dotycz±ce wpisu do rejestru: a) w polu pierwszym - datê wpisu do rejestru, b) w polu drugim - datê wystawienia za¶wiadczenia o wpisie do
rejestru, c) w polu trzecim - numer za¶wiadczenia o wpisie do rejestru; 20) w
rubryce dwudziestej - datê zmiany wpisu do rejestru; 21) w
rubryce dwudziestej pierwszej - informacje o ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci
cywilnej, o których mowa w art. 25 ust. 3 ustawy: a) w polu pierwszym - okres ubezpieczenia (od dnia ...... do
dnia ......), b) w polu drugim - zakres ubezpieczenia, c) w polu trzecim - sumê gwarancyjn±; 22) w
rubryce dwudziestej drugiej - informacje dotycz±ce akredytacji w zakresie
jako¶ci udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych: a) w polu pierwszym - datê wydania certyfikatu, b) w polu drugim - zakres akredytacji; 23) w
rubryce dwudziestej trzeciej - informacje dotycz±ce akredytacji w zakresie
uprawnienia do prowadzenia kszta³cenia podyplomowego: a) w polu pierwszym - datê udzielenia akredytacji, b) w polu drugim - zakres akredytacji: prowadzenie sta¿u
kierunkowego, sta¿u podyplomowego, szkolenia specjalizacyjnego, wpis na listê
podmiotów uprawnionych do szkolenia w zakresie uzyskiwania umiejêtno¶ci z
zakresu wê¿szych dziedzin medycyny lub udzielania okre¶lonych ¶wiadczeñ
zdrowotnych, o których mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach
lekarza i lekarza dentysty; 24) w
rubryce dwudziestej czwartej - informacje dotycz±ce przeprowadzonych kontroli,
o których mowa w art. 111 ustawy: a) w polu pierwszym - daty przeprowadzonych kontroli, b) w polu drugim - wyniki przeprowadzonych kontroli; 25) w
rubryce dwudziestej pi±tej - informacje dotycz±ce wykre¶lenia praktyki
zawodowej z rejestru: a) w polu pierwszym - datê zakoñczenia dzia³alno¶ci leczniczej, b) w polu drugim - datê uchwa³y okrêgowej rady lekarskiej o
wykre¶leniu z rejestru, c) w polu trzecim - numer uchwa³y okrêgowej rady lekarskiej o
wykre¶leniu z rejestru. 2. W
przypadku gdy ¶wiadczenia zdrowotne w ramach wykonywanej praktyki zawodowej s±
udzielane w wiêcej ni¿ jednym miejscu albo adres miejsca przyjmowania wezwañ
jest inny ni¿ adres miejsca przechowywania dokumentacji medycznej, w rubryce
osiemnastej wpisuje siê adres i numer telefonu ka¿dego z tych miejsc. 3. W
przypadku gdy lekarz prowadzi wiêcej ni¿ jeden rodzaj praktyki zawodowej, w
rubrykach: szesnastej, siedemnastej i osiemnastej wpisuje siê informacje o
ka¿dym z nich. § 9. 1. W
ksiêdze rejestrowej praktyki zawodowej pielêgniarki wpisuje siê: 1) w
rubryce pierwszej - numer ksiêgi rejestrowej; 2) w
rubryce drugiej - oznaczenie organu prowadz±cego rejestr: a) w polu pierwszym - literê "P" oznaczaj±c± okrêgow±
radê pielêgniarek i po³o¿nych, jako organ prowadz±cy rejestr, b) w polu drugim - kod okrêgowej izby pielêgniarek i po³o¿nych,
okre¶lony w za³±czniku nr 3 do rozporz±dzenia; 3) w
rubryce trzeciej - firmê oraz formê organizacyjno-prawn±, w przypadku grupowej
praktyki pielêgniarek; 4) w
rubryce czwartej - imiê i nazwisko pielêgniarki oraz jej tytu³ zawodowy, a w przypadku
grupowej praktyki pielêgniarek - listê pielêgniarek wspólników albo partnerów
spó³ki zawieraj±c±: a) w polu pierwszym - numer kolejny na li¶cie, b) w polu drugim - imiona i nazwiska oraz tytu³y zawodowe, c) w polu trzecim - imiê i nazwisko osoby uprawnionej do
reprezentowania spó³ki, ze wskazaniem pe³nionej funkcji; 5) w
rubryce pi±tej - numer wpisu do rejestru pielêgniarek lub rejestru po³o¿nych, a
w przypadku grupowej praktyki pielêgniarek lub po³o¿nych - numer wpisu do
rejestru pielêgniarek lub rejestru po³o¿nych ka¿dego ze wspólników albo
partnerów spó³ki, w kolejno¶ci wynikaj±cej z listy, o której mowa w pkt 4; 6) w
rubryce szóstej - numer prawa wykonywania zawodu, a w przypadku grupowej
praktyki pielêgniarek - numer prawa wykonywania zawodu ka¿dego ze wspólników
albo partnerów spó³ki, w kolejno¶ci wynikaj±cej z listy, o której mowa w pkt 4; 7) w
rubryce siódmej - numer wpisu do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, a w
przypadku grupowej praktyki pielêgniarek wykonywanej przez: a) spó³kê cywiln± - numery wpisu do ewidencji dzia³alno¶ci
gospodarczej wspólników spó³ki, je¿eli zosta³y nadane, w kolejno¶ci wynikaj±cej
z listy, o której mowa w pkt 4, b) spó³kê jawn± albo partnersk± - numer wpisu do rejestru
przedsiêbiorców; 8) w
rubryce ósmej - Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP), a w przypadku grupowej
praktyki pielêgniarek - Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) ka¿dego ze
wspólników albo partnerów spó³ki, w kolejno¶ci wynikaj±cej z listy, o której
mowa w pkt 4; 9) w
rubryce dziewi±tej - adres do korespondencji: a) w polu pierwszym - województwo, b) w polu drugim - powiat, c) w polu trzecim - ulicê, d) w polu czwartym - numer domu, e) w polu pi±tym - numer lokalu, f) w polu szóstym - kod pocztowy, g) w polu siódmym - miejscowo¶æ; 10) w
rubryce dziesi±tej - numer telefonu; 11) w
rubryce jedenastej - adres poczty elektronicznej; 12) w
rubryce dwunastej - adres strony internetowej; 13) w
rubryce trzynastej - posiadane specjalizacje, w przypadku specjalistycznej
praktyki pielêgniarek, a w przypadku grupowej praktyki pielêgniarek -
specjalizacje poszczególnych wspólników albo partnerów spó³ki, w kolejno¶ci
wynikaj±cej z listy, o której mowa w pkt 4; 14) w
rubryce czternastej - informacje dotycz±ce prowadzenia dzia³alno¶ci leczniczej: a) w polu pierwszym - datê rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej, b) w polu drugim - datê rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej na
podstawie zawiadomienia, o którym mowa w art. 104 ust. 2 ustawy, c) w polu trzecim - okres zawieszenia dzia³alno¶ci, o którym
mowa w art. 14a ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie dzia³alno¶ci
gospodarczej, d) w polu czwartym - datê podjêcia dzia³alno¶ci leczniczej, po
up³ywie okresu, o którym mowa w lit. c; 15) w
rubryce piêtnastej - rodzaj dzia³alno¶ci leczniczej; 16) w
rubryce szesnastej - kod rodzaju praktyki zawodowej, okre¶lony w za³±czniku nr
4 do rozporz±dzenia, ze wskazaniem dziedziny medycyny w przypadku
specjalistycznej praktyki pielêgniarek; 17) w
rubryce siedemnastej - zakres udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych; 18) w
rubryce osiemnastej - adres i numer telefonu miejsca udzielania ¶wiadczeñ
zdrowotnych, a w przypadku indywidualnej praktyki pielêgniarki wy³±cznie w
miejscu wezwania albo indywidualnej specjalistycznej praktyki pielêgniarki
wy³±cznie w miejscu wezwania - adres i numer telefonu miejsca przyjmowania
wezwañ i przechowywania dokumentacji medycznej: a) w polu pierwszym - województwo, b) w polu drugim - powiat, c) w polu trzecim - ulicê, d) w polu czwartym - numer domu, e) w polu pi±tym - numer lokalu, f) w polu szóstym - kod pocztowy, g) w polu siódmym - miejscowo¶æ, h) w polu ósmym - numer telefonu, i) w polu dziewi±tym - nazwê przedsiêbiorstwa podmiotu
leczniczego, w przypadku indywidualnej praktyki pielêgniarki wy³±cznie w
przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego albo indywidualnej specjalistycznej
praktyki pielêgniarki wy³±cznie w przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego; 19) w
rubryce dziewiêtnastej - informacje dotycz±ce wpisu do rejestru: a) w polu pierwszym - datê wpisu do rejestru, b) w polu drugim - datê wystawienia za¶wiadczenia o wpisie do
rejestru, c) w polu trzecim - numer za¶wiadczenia o wpisie do rejestru; 20) w
rubryce dwudziestej - datê zmiany wpisu do rejestru; 21) w
rubryce dwudziestej pierwszej - informacje o ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci
cywilnej, o których mowa w art. 25 ust. 3 ustawy: a) w polu pierwszym - okres ubezpieczenia (od dnia ...... do
dnia ......), b) w polu drugim - zakres ubezpieczenia, c) w polu trzecim - sumê gwarancyjn±; 22) w
rubryce dwudziestej drugiej - informacje dotycz±ce akredytacji w zakresie
jako¶ci udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych: a) w polu pierwszym - datê wydania certyfikatu, b) w polu drugim - zakres akredytacji; 23) w
rubryce dwudziestej trzeciej - informacje dotycz±ce przeprowadzonych kontroli,
o których mowa w art. 111 ustawy: a) w polu pierwszym - daty przeprowadzonych kontroli, b) w polu drugim - wyniki przeprowadzonych kontroli; 24) w
rubryce dwudziestej czwartej - informacje dotycz±ce wykre¶lenia z rejestru: a) w polu pierwszym - datê zakoñczenia dzia³alno¶ci leczniczej, b) w polu drugim - datê uchwa³y okrêgowej rady pielêgniarek i
po³o¿nych o wykre¶leniu z rejestru, c) w polu trzecim - numer uchwa³y okrêgowej rady pielêgniarek i
po³o¿nych o wykre¶leniu z rejestru. 2. W
przypadku gdy ¶wiadczenia zdrowotne w ramach wykonywanej praktyki zawodowej s±
udzielane w wiêcej ni¿ jednym miejscu albo adres miejsca przyjmowania wezwañ
jest inny ni¿ adres miejsca przechowywania dokumentacji medycznej, w rubryce
osiemnastej wpisuje siê adres i numer telefonu ka¿dego z tych miejsc. 3. W
przypadku gdy pielêgniarka prowadzi wiêcej ni¿ jeden rodzaj praktyki zawodowej,
w rubrykach: szesnastej, siedemnastej i osiemnastej wpisuje siê informacje o
ka¿dym z nich. § 10. 1. Podstawê
dokonania wpisu w rejestrze stanowi wniosek o: 1) wpis
do rejestru; 2) zmianê
wpisu do rejestru; 3) wykre¶lenie
z rejestru. 2. Wpisów
w zakresie informacji o przeprowadzeniu kontroli, o których mowa w art. 111
ustawy, oraz o czasowym zaprzestaniu dzia³alno¶ci leczniczej, o którym mowa w
art. 34 ustawy, organ prowadz±cy rejestr dokonuje z urzêdu. 3. W
przypadku gdy wniosek o czasowe zaprzestanie dzia³alno¶ci leczniczej dotyczy
jednej lub wiêcej jednostek lub komórek organizacyjnych przedsiêbiorstwa
podmiotu leczniczego dzia³aj±cych poza obszarem w³a¶ciwo¶ci organu prowadz±cego
rejestr, w³a¶ciwy wojewoda przekazuje organowi prowadz±cemu rejestr informacjê
o wyra¿eniu zgody na czasowe zaprzestanie dzia³alno¶ci. § 11. 1. Wniosek
o wpis podmiotu leczniczego do rejestru zawiera: 1) okre¶lenie
rodzaju wniosku: o wpis do rejestru, o zmianê wpisu do rejestru, o wykre¶lenie
z rejestru; 2) numer
ksiêgi rejestrowej; 3) oznaczenie
organu prowadz±cego rejestr, zawieraj±ce literê "W" oraz kod
województwa, okre¶lony w za³±czniku nr 1 do rozporz±dzenia; 4) firmê
albo imiê i nazwisko podmiotu leczniczego; 5) adres
siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego: a) ulicê, b) numer domu, c) numer lokalu, d) kod pocztowy, e) miejscowo¶æ; 6) numer
telefonu podmiotu leczniczego; 7) adres
poczty elektronicznej podmiotu leczniczego; 8) adres
strony internetowej podmiotu leczniczego, je¿eli posiada; 9) identyfikator
terytorialny dla jednostki podzia³u terytorialnego, w której znajduje siê
siedziba albo miejsce zamieszkania podmiotu leczniczego; 10) numer
wpisu do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli zosta³ nadany, albo numer
wpisu do Krajowego Rejestru S±dowego; 11) numer
REGON podmiotu leczniczego (9-znakowy), z wyj±tkiem jednostki bud¿etowej; 12) Numer
Identyfikacji Podatkowej (NIP) podmiotu leczniczego, z wyj±tkiem jednostki
bud¿etowej; 13) formê
organizacyjno-prawn± podmiotu leczniczego; 14) nazwê
podmiotu tworz±cego - w przypadku podmiotu leczniczego niebêd±cego
przedsiêbiorc±; 15) informacje
dotycz±ce akredytacji w zakresie jako¶ci udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych,
je¿eli posiada: a) datê wydania certyfikatu, b) zakres akredytacji; 16) informacje
dotycz±ce akredytacji w zakresie uprawnienia do prowadzenia kszta³cenia
podyplomowego, je¿eli posiada: a) datê udzielenia akredytacji, b) zakres akredytacji: prowadzenie sta¿u kierunkowego, sta¿u
podyplomowego, szkolenia specjalizacyjnego, wpis na listê podmiotów
uprawnionych do szkolenia w zakresie uzyskiwania umiejêtno¶ci z zakresu
wê¿szych dziedzin medycyny lub udzielania okre¶lonych ¶wiadczeñ zdrowotnych, o
których mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza
dentysty; 17) informacje
o ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej oraz ubezpieczeniu z tytu³u zdarzeñ
medycznych, o których mowa w art. 25 ust. 3 ustawy: a) okres ubezpieczenia (od dnia ...... do dnia ......), b) zakres ubezpieczenia, c) sumê gwarancyjn±, d) sumê ubezpieczenia; 18) nazwê
przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego; 19) numer
telefonu i adres przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego: a) ulicê, b) numer domu, c) numer lokalu, d) kod pocztowy, e) miejscowo¶æ; 20) adres
poczty elektronicznej przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego; 21) adres
strony internetowej przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego, je¿eli posiada; 22) identyfikator
terytorialny dla jednostki podzia³u terytorialnego, w której znajduje siê
przedsiêbiorstwo podmiotu leczniczego; 23) numer
REGON przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego (14-znakowy); 24) okre¶lenie
rodzaju dzia³alno¶ci leczniczej wykonywanej w przedsiêbiorstwie podmiotu
leczniczego, oznaczonego kodem resortowym stanowi±cym czê¶æ VI systemu
resortowych kodów identyfikacyjnych; 25) datê
rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej w przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego; 26) wykaz
jednostek organizacyjnych przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego, je¿eli s±
wyodrêbnione w strukturze organizacyjnej przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego; 27) wykaz
komórek organizacyjnych przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego, je¿eli s±
wyodrêbnione w strukturze organizacyjnej jednostki organizacyjnej
przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego albo dzia³aj± poza jednostk±
organizacyjn± tego przedsiêbiorstwa; 28) datê
zakoñczenia dzia³alno¶ci leczniczej przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego; 29) datê
z³o¿enia wniosku oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia wniosku, ze
wskazaniem jej imienia i nazwiska oraz pe³nionej funkcji. 2. Wykaz
jednostek organizacyjnych, o którym mowa w ust. 1 pkt 26, zawiera: 1) nazwê
jednostki organizacyjnej; 2) numer
telefonu i adres jednostki organizacyjnej: a) ulicê, b) numer domu, c) numer lokalu, d) kod pocztowy, e) miejscowo¶æ; 3) adres
poczty elektronicznej jednostki organizacyjnej; 4) adres
strony internetowej jednostki organizacyjnej, je¿eli posiada; 5) identyfikator
terytorialny dla jednostki podzia³u terytorialnego, w której znajduje siê
jednostka organizacyjna; 6) numer
REGON przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego (14-znakowy); 7) kod
resortowy identyfikuj±cy jednostkê organizacyjn± w strukturze organizacyjnej
przedsiêbiorstwa, stanowi±cy czê¶æ V systemu resortowych kodów
identyfikacyjnych; 8) zakres
¶wiadczeñ zdrowotnych udzielanych w jednostce organizacyjnej, je¿eli w
jednostce organizacyjnej nie zosta³y wydzielone komórki organizacyjne,
oznaczony kodem resortowym: a) funkcji ochrony zdrowia stanowi±cym czê¶æ IX systemu
resortowych kodów identyfikacyjnych, b) dziedziny medycyny stanowi±cym czê¶æ X systemu resortowych
kodów identyfikacyjnych; 9) datê
rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej przez jednostkê organizacyjn±; 10) datê
zakoñczenia dzia³alno¶ci leczniczej przez jednostkê organizacyjn±. 3. Wykaz
komórek organizacyjnych, o którym mowa w ust. 1 pkt 27, zawiera: 1) nazwê
komórki organizacyjnej; 2) identyfikator
terytorialny dla jednostki podzia³u terytorialnego, w której znajduje siê
komórka organizacyjna; 3) numer
telefonu i adres komórki organizacyjnej: a) ulicê, b) numer domu, c) numer lokalu, d) kod pocztowy, e) miejscowo¶æ; 4) adres
poczty elektronicznej komórki organizacyjnej; 5) numer
REGON przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego (14-znakowy); 6) kod
resortowy identyfikuj±cy jednostkê organizacyjn±, w której jest wyodrêbniona
komórka organizacyjna, stanowi±cy czê¶æ V systemu resortowych kodów
identyfikacyjnych, je¿eli komórka organizacyjna dzia³a w strukturze jednostki
organizacyjnej; 7) kod
resortowy identyfikuj±cy komórkê organizacyjn±, stanowi±cy czê¶æ VII systemu
resortowych kodów identyfikacyjnych; 8) zakres
¶wiadczeñ zdrowotnych udzielanych w komórce organizacyjnej, oznaczony kodem
resortowym: a) charakteryzuj±cym specjalno¶æ komórki organizacyjnej
stanowi±cym czê¶æ VIII systemu resortowych kodów identyfikacyjnych, b) funkcji ochrony zdrowia stanowi±cym czê¶æ IX systemu
resortowych kodów identyfikacyjnych, c) dziedziny medycyny stanowi±cym czê¶æ X systemu resortowych
kodów identyfikacyjnych; 9) liczbê
³ó¿ek w komórce organizacyjnej, w tym ³ó¿ek intensywnej opieki medycznej, ³ó¿ek
intensywnego nadzoru kardiologicznego, liczbê ³ó¿ek dla noworodków oraz liczbê
inkubatorów; 10) liczbê
stanowisk dializacyjnych w komórce organizacyjnej; 11) liczbê
miejsc pobytu dziennego w komórce organizacyjnej; 12) datê
rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej przez komórkê organizacyjn±; 13) datê
zakoñczenia dzia³alno¶ci leczniczej przez komórkê organizacyjn±. 4. W
przypadku wniosku o wpis do rejestru podaje siê informacje i dane, o których
mowa w ust. 1 pkt 1, 3-14, 18-27 i 29, ust. 2 pkt 1-9 oraz ust. 3 pkt 1-12. 5. W
przypadku wniosku o zmianê wpisu do rejestru podaje siê informacje i dane, o
których mowa w ust. 1 pkt 1-4 i 29, oraz informacje i dane, których dotyczy
zmiana. 6. W
przypadku wniosku o wykre¶lenie z rejestru podaje siê informacje i dane, o
których mowa w ust. 1 pkt 1-4 oraz pkt 28 i 29. 7. W
przypadku gdy podmiotem leczniczym jest spó³ka cywilna, we wniosku o wpis do
rejestru podaje siê dane, o których mowa w ust. 1 pkt 4 i 10-12, ka¿dego ze
wspólników. 8. Adresem
miejsca udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych jest adres komórki organizacyjnej, a w
przypadku gdy w strukturze organizacyjnej przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego
nie s± wyodrêbnione komórki organizacyjne - adres jednostki organizacyjnej. 9. W
przypadku gdy w strukturze organizacyjnej przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego
s± wyodrêbnione jednostki organizacyjne i komórki organizacyjne, dane dotycz±ce
zakresu ¶wiadczeñ zdrowotnych oraz miejsca udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych
podaje siê tylko dla komórki organizacyjnej. 10. W
przypadku gdy podmiot leczniczy prowadzi wiêcej ni¿ jedno przedsiêbiorstwo,
wymienia siê je w kolejnych punktach. 11. W
przypadku wyodrêbnienia wiêcej ni¿ jednej jednostki organizacyjnej lub komórki
organizacyjnej, wymienia siê je w kolejnych punktach. § 12. 1. Wniosek
o wpis praktyki zawodowej lekarza do rejestru zawiera: 1) okre¶lenie
rodzaju wniosku: o wpis do rejestru, o zmianê wpisu do rejestru, o wykre¶lenie
z rejestru; 2) numer
ksiêgi rejestrowej; 3) oznaczenie
organu prowadz±cego rejestr, zawieraj±ce literê "L" oraz kod
okrêgowej izby lekarskiej, okre¶lony w za³±czniku nr 2 do rozporz±dzenia; 4) imiê
i nazwisko lekarza oraz jego tytu³ zawodowy; 5) numer
wpisu do okrêgowego rejestru lekarzy i lekarzy dentystów; 6) numer
prawa wykonywania zawodu; 7) numer
wpisu do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli zosta³ nadany; 8) Numer
Identyfikacji Podatkowej (NIP); 9) adres
do korespondencji: a) województwo, b) powiat, c) ulicê, d) numer domu, e) numer lokalu, f) kod pocztowy, g) miejscowo¶æ; 10) numer
telefonu; 11) adres
poczty elektronicznej; 12) adres
strony internetowej, je¿eli posiada; 13) posiadane
specjalizacje, w przypadku specjalistycznej praktyki lekarskiej; 14) datê
rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej; 15) okres
zawieszenia dzia³alno¶ci, o którym mowa w art. 14a ustawy z dnia 2 lipca 2004
r. o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej; 16) datê
podjêcia dzia³alno¶ci leczniczej po up³ywie okresu, o którym mowa w pkt 15; 17) kod
rodzaju praktyki zawodowej, okre¶lony w za³±czniku nr 4 do rozporz±dzenia, ze
wskazaniem dziedziny medycyny w przypadku specjalistycznej praktyki lekarskiej; 18) zakres
udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych: diagnostycznych, leczniczych,
rehabilitacyjnych oraz informacjê o uprawnieniu do wydawania orzeczeñ
lekarskich; 19) numer
telefonu i adres miejsca udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych: a) województwo, b) powiat, c) ulicê, d) numer domu, e) numer lokalu, f) kod pocztowy, g) miejscowo¶æ, h) nazwê przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego, w przypadku
indywidualnej praktyki lekarskiej wy³±cznie w przedsiêbiorstwie podmiotu
leczniczego albo indywidualnej specjalistycznej praktyki lekarskiej wy³±cznie w
przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego; 20) informacje
o ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej, o których mowa w art. 25 ust. 3
ustawy: a) okres ubezpieczenia (od dnia ...... do dnia ......), b) zakres ubezpieczenia, c) sumê gwarancyjn±; 21) informacje
dotycz±ce akredytacji w zakresie jako¶ci udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych,
je¿eli posiada: a) datê wydania certyfikatu, b) zakres akredytacji; 22) informacje
dotycz±ce akredytacji w zakresie uprawnienia do prowadzenia kszta³cenia
podyplomowego: a) datê udzielenia akredytacji, b) zakres akredytacji: prowadzenie sta¿u kierunkowego, sta¿u
podyplomowego, szkolenia specjalizacyjnego, wpis na listê podmiotów uprawnionych
do szkolenia w zakresie uzyskiwania umiejêtno¶ci z zakresu wê¿szych dziedzin
medycyny lub udzielania okre¶lonych ¶wiadczeñ zdrowotnych, o których mowa w
ustawie z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty, je¿eli
posiada; 23) datê
zakoñczenia dzia³alno¶ci leczniczej; 24) datê
z³o¿enia wniosku oraz podpis lekarza. 2. W
przypadku indywidualnej praktyki lekarskiej wy³±cznie w miejscu wezwania albo
indywidualnej specjalistycznej praktyki lekarskiej wy³±cznie w miejscu wezwania
wniosek o wpis tej praktyki do rejestru, zamiast numeru telefonu i adresu
miejsca udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych, o których mowa w ust. 1 pkt 19,
zawiera numer telefonu i adres miejsca przyjmowania wezwañ i przechowywania
dokumentacji medycznej zawieraj±cy informacje, o których mowa w ust. 1 pkt 19
lit. a-g. 3. W
przypadku grupowej praktyki lekarskiej wniosek, o którym mowa w ust. 1, sk³ada
siê z dwóch czê¶ci: 1) czê¶æ
I zawiera informacje o spó³ce wykonuj±cej dzia³alno¶æ lecznicz± jako grupowa praktyka
lekarska; 2) czê¶æ
II zawiera informacje o wspólniku albo partnerze spó³ki, o której mowa w pkt 1. 4. Czê¶æ I
wniosku zawiera: 1) okre¶lenie
rodzaju wniosku: o wpis do rejestru, o zmianê wpisu do rejestru, o wykre¶lenie
z rejestru; 2) numer
ksiêgi rejestrowej; 3) oznaczenie
organu prowadz±cego rejestr, zawieraj±ce literê "L" oraz kod
okrêgowej izby lekarskiej, okre¶lony w za³±czniku nr 2 do rozporz±dzenia; 4) firmê
i formê organizacyjno-prawn± spó³ki; 5) numer
wpisu do rejestru przedsiêbiorców, w przypadku spó³ki jawnej albo partnerskiej; 6) imiê
i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania spó³ki; 7) adres
do korespondencji: a) województwo, b) powiat, c) ulicê, d) numer domu, e) numer lokalu, f) kod pocztowy, g) miejscowo¶æ; 8) numer
telefonu; 9) adres
poczty elektronicznej; 10) adres
strony internetowej, je¿eli posiada; 11) listê
lekarzy stron umowy spó³ki cywilnej, wspólników albo partnerów spó³ki, ze
wskazaniem ich imion i nazwisk, tytu³ów zawodowych, miejsc zamieszkania oraz
imienia i nazwiska osoby uprawnionej do reprezentowania spó³ki; 12) datê
rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej; 13) okres
zawieszenia dzia³alno¶ci, o którym mowa w art. 14a ustawy z dnia 2 lipca 2004
r. o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej; 14) datê
podjêcia dzia³alno¶ci leczniczej po up³ywie okresu, o którym mowa w pkt 13; 15) informacje
dotycz±ce akredytacji w zakresie jako¶ci udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych,
je¿eli posiada: a) datê wydania certyfikatu, b) zakres akredytacji; 16) informacje
dotycz±ce akredytacji w zakresie uprawnienia do prowadzenia kszta³cenia
podyplomowego: a) datê udzielenia akredytacji, b) zakres akredytacji: prowadzenie sta¿u kierunkowego, sta¿u
podyplomowego, szkolenia specjalizacyjnego, wpis na listê podmiotów
uprawnionych do szkolenia w zakresie uzyskiwania umiejêtno¶ci z zakresu
wê¿szych dziedzin medycyny lub udzielania okre¶lonych ¶wiadczeñ zdrowotnych, o
których mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza
dentysty, je¿eli posiada; 17) informacje
o ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej, o których mowa w art. 25 ust. 3
ustawy: a) okres ubezpieczenia (od dnia ...... do dnia ......), b) zakres ubezpieczenia, c) sumê gwarancyjn±; 18) datê
zakoñczenia dzia³alno¶ci leczniczej; 19) datê
z³o¿enia wniosku oraz podpis osoby uprawnionej do reprezentowania spó³ki, ze
wskazaniem jej imienia i nazwiska oraz pe³nionej funkcji. 5. Czê¶æ
II wniosku zawiera: 1) numer
lekarza na li¶cie, o której mowa w ust. 4 pkt 11; 2) imiê
i nazwisko; 3) kod
okrêgowej izby lekarskiej, której cz³onkiem jest lekarz, okre¶lony w za³±czniku
nr 2 do rozporz±dzenia; 4) numer
wpisu do okrêgowego rejestru lekarzy i lekarzy dentystów; 5) numer
prawa wykonywania zawodu; 6) numer
wpisu do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli zosta³ nadany, w przypadku
spó³ki cywilnej; 7) Numer
Identyfikacji Podatkowej (NIP); 8) posiadane
specjalizacje, w przypadku specjalistycznej praktyki lekarskiej; 9) kod
rodzaju praktyki zawodowej, jak± lekarz wykonuje w ramach grupowej praktyki
lekarskiej, okre¶lony w za³±czniku nr 4 do rozporz±dzenia, ze wskazaniem
dziedziny medycyny w przypadku specjalistycznej praktyki lekarskiej; 10) zakres
udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych: diagnostycznych, leczniczych,
rehabilitacyjnych oraz informacjê o uprawnieniu do wydawania orzeczeñ
lekarskich; 11) numer
telefonu i adres miejsca udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych, a w przypadku
indywidualnej praktyki lekarskiej wy³±cznie w miejscu wezwania albo
indywidualnej specjalistycznej praktyki lekarskiej wy³±cznie w miejscu wezwania
- numer telefonu i adres miejsca przyjmowania wezwañ i przechowywania
dokumentacji medycznej: a) województwo, b) powiat, c) ulicê, d) numer domu, e) numer lokalu, f) kod pocztowy, g) miejscowo¶æ; 12) adres
poczty elektronicznej; 13) datê
rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej w ramach grupowej praktyki lekarskiej; 14) datê
zakoñczenia dzia³alno¶ci leczniczej w ramach grupowej praktyki lekarskiej; 15) podpis
lekarza. 6. W
przypadku gdy ¶wiadczenia zdrowotne s± udzielane w wiêcej ni¿ jednym miejscu
albo adres miejsca przyjmowania wezwañ jest inny ni¿ adres miejsca
przechowywania dokumentacji medycznej, we wniosku wpisuje siê adres i numer
telefonu ka¿dego z tych miejsc. 7. W
przypadku wniosku o wpis do rejestru podaje siê informacje i dane, o których
mowa w ust. 1 pkt 1, 3-14, 17-19 i 24 albo w ust. 4 pkt 1, 3-12 i 19 oraz w
ust. 5 pkt 1-13 i 15, odrêbnie dla ka¿dego ze wspólników albo partnerów spó³ki. 8. W
przypadku wniosku o zmianê wpisu do rejestru podaje siê informacje i dane, o
których mowa w ust. 1 pkt 1-4 i 24 albo w ust. 4 pkt 1-4 i 19, oraz informacje
i dane, których dotyczy zmiana. 9. W
przypadku wniosku o wykre¶lenie z rejestru podaje siê informacje i dane, o
których mowa w ust. 1 pkt 1-4 i 24 albo ust. 4 pkt 1-4, 18 i 19. § 13. 1. Wniosek
o wpis praktyki zawodowej pielêgniarki do rejestru zawiera: 1) okre¶lenie
rodzaju wniosku: o wpis do rejestru, o zmianê wpisu do rejestru, o wykre¶lenie
z rejestru; 2) numer
ksiêgi rejestrowej; 3) oznaczenie
organu prowadz±cego rejestr, zawieraj±ce literê "P" oraz kod
okrêgowej izby pielêgniarek i po³o¿nych, okre¶lony w za³±czniku nr 3 do
rozporz±dzenia; 4) imiê
i nazwisko pielêgniarki oraz jej tytu³ zawodowy; 5) numer
wpisu do rejestru pielêgniarek lub rejestru po³o¿nych; 6) numer
prawa wykonywania zawodu; 7) numer
wpisu do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli zosta³ nadany; 8) Numer
Identyfikacji Podatkowej (NIP); 9) adres
do korespondencji: a) województwo, b) powiat, c) ulicê, d) numer domu, e) numer lokalu, f) kod pocztowy, g) miejscowo¶æ; 10) numer
telefonu; 11) adres
poczty elektronicznej; 12) adres
strony internetowej, je¿eli posiada; 13) posiadane
specjalizacje, w przypadku specjalistycznej praktyki pielêgniarki; 14) datê
rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej; 15) okres
zawieszenia dzia³alno¶ci leczniczej, o którym mowa w art. 14a ustawy z dnia 2
lipca 2004 r. o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej; 16) datê
podjêcia dzia³alno¶ci leczniczej po up³ywie okresu, o którym mowa w pkt 15; 17) kod
rodzaju praktyki zawodowej, okre¶lony w za³±czniku nr 4 do rozporz±dzenia, ze
wskazaniem dziedziny medycyny w przypadku specjalistycznej praktyki
pielêgniarki; 18) zakres
udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych; 19) numer
telefonu i adres miejsca udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych: a) województwo, b) powiat, c) ulicê, d) numer domu, e) numer lokalu, f) kod pocztowy, g) miejscowo¶æ, h) nazwê przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego, w przypadku
indywidualnej praktyki pielêgniarki wy³±cznie w przedsiêbiorstwie podmiotu
leczniczego albo indywidualnej specjalistycznej praktyki pielêgniarki wy³±cznie
w przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego; 20) informacje
dotycz±ce akredytacji w zakresie jako¶ci udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych,
je¿eli posiada: a) datê wydania certyfikatu, b) zakres akredytacji; 21) informacje
o ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej, o których mowa w art. 25 ust. 3
ustawy: a) okres ubezpieczenia (od dnia ...... do dnia ......), b) zakres ubezpieczenia, c) sumê gwarancyjn±; 22) datê
zakoñczenia dzia³alno¶ci leczniczej; 23) datê
z³o¿enia wniosku oraz podpis pielêgniarki. 2. W
przypadku indywidualnej praktyki pielêgniarki wy³±cznie w miejscu wezwania albo
indywidualnej specjalistycznej praktyki pielêgniarki wy³±cznie w miejscu
wezwania, wniosek o wpis tej praktyki do rejestru, zamiast numeru telefonu i
adresu miejsca udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych, o których mowa w ust. 1 pkt
19, zawiera numer telefonu i adres miejsca przyjmowania wezwañ i przechowywania
dokumentacji medycznej zawieraj±cy informacje, o których mowa w ust. 1 pkt 19
lit. a-g. 3. W
przypadku grupowej praktyki pielêgniarek wniosek, o którym mowa w ust. 1,
sk³ada siê z dwóch czê¶ci: 1) czê¶æ
I zawiera informacje o spó³ce wykonuj±cej dzia³alno¶æ lecznicz± jako grupowa
praktyka pielêgniarek; 2) czê¶æ
II zawiera informacje o wspólniku albo partnerze spó³ki, o której mowa w pkt 1. 4. Czê¶æ I
wniosku zawiera: 1) okre¶lenie
rodzaju wniosku: o wpis do rejestru, o zmianê wpisu do rejestru, o wykre¶lenie
z rejestru; 2) numer
ksiêgi rejestrowej; 3) oznaczenie
organu prowadz±cego rejestr, zawieraj±ce literê "P" oraz kod
okrêgowej izby pielêgniarek i po³o¿nych, okre¶lony w za³±czniku nr 3 do
rozporz±dzenia; 4) firmê
i formê organizacyjno-prawn± spó³ki; 5) numer
wpisu do rejestru przedsiêbiorców, w przypadku spó³ki jawnej albo partnerskiej; 6) imiê
i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania spó³ki; 7) adres
do korespondencji: a) województwo, b) powiat, c) ulicê, d) numer domu, e) numer lokalu, f) kod pocztowy, g) miejscowo¶æ; 8) numer
telefonu; 9) adres
poczty elektronicznej; 10) adres
strony internetowej, je¿eli posiada; 11) listê
pielêgniarek wspólników albo partnerów spó³ki, ze wskazaniem ich imion i
nazwisk, miejsc zamieszkania oraz imienia i nazwiska osoby uprawnionej do
reprezentowania spó³ki; 12) datê
rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej; 13) okres
zawieszenia dzia³alno¶ci leczniczej, o którym mowa w art. 14a ustawy z dnia 2
lipca 2004 r. o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej; 14) datê
podjêcia dzia³alno¶ci leczniczej po up³ywie okresu, o którym mowa w pkt 13; 15) informacje
dotycz±ce akredytacji w zakresie jako¶ci udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych,
je¿eli posiada: a) datê wydania certyfikatu, b) zakres akredytacji; 16) informacje
o ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej, o których mowa w art. 25 ust. 3
ustawy: a) okres ubezpieczenia (od dnia ...... do dnia ......), b) zakres ubezpieczenia, c) sumê gwarancyjn±; 17) datê
zakoñczenia dzia³alno¶ci leczniczej; 18) datê
z³o¿enia wniosku oraz podpis osoby uprawnionej do reprezentowania spó³ki, ze
wskazaniem jej imienia i nazwiska oraz pe³nionej funkcji. 5. Czê¶æ
II wniosku zawiera: 1) numer
pielêgniarki na li¶cie, o której mowa w ust. 4 pkt 11; 2) imiê
i nazwisko pielêgniarki; 3) kod
okrêgowej izby pielêgniarek lub po³o¿nych, której pielêgniarka jest cz³onkiem,
okre¶lony w za³±czniku nr 3 do rozporz±dzenia; 4) numer
wpisu do rejestru pielêgniarek lub rejestru po³o¿nych; 5) numer
prawa wykonywania zawodu; 6) numer
wpisu do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli zosta³ nadany, w przypadku
spó³ki cywilnej; 7) Numer
Identyfikacji Podatkowej (NIP); 8) posiadane
specjalizacje, w przypadku specjalistycznej praktyki pielêgniarki; 9) kod
rodzaju praktyki zawodowej, jak± pielêgniarka wykonuje w ramach grupowej
praktyki pielêgniarek, okre¶lony w za³±czniku nr 4 do rozporz±dzenia, ze
wskazaniem dziedziny medycyny w przypadku specjalistycznej praktyki pielêgniarki; 10) zakres
udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych; 11) numer
telefonu i adres miejsca udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych, a w przypadku
indywidualnej praktyki pielêgniarki wy³±cznie w miejscu wezwania albo
indywidualnej specjalistycznej praktyki pielêgniarki wy³±cznie w miejscu
wezwania - numer telefonu i adres miejsca przyjmowania wezwañ i przechowywania
dokumentacji medycznej: a) województwo, b) powiat, c) ulicê, d) numer domu, e) numer lokalu, f) kod pocztowy, g) miejscowo¶æ; 12) adres
poczty elektronicznej; 13) datê
rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej w ramach grupowej praktyki pielêgniarek; 14) datê
zakoñczenia dzia³alno¶ci leczniczej w ramach grupowej praktyki pielêgniarek; 15) podpis
pielêgniarki. 6. W
przypadku gdy ¶wiadczenia zdrowotne s± udzielane w wiêcej ni¿ jednym miejscu
albo adres miejsca przyjmowania wezwañ jest inny ni¿ adres miejsca
przechowywania dokumentacji medycznej, we wniosku wpisuje siê adres i numer
telefonu ka¿dego z tych miejsc. 7. W
przypadku wniosku o wpis do rejestru podaje siê informacje i dane, o których
mowa w ust. 1 pkt 1, 3-14, 17-19 i 23 albo w ust. 4 pkt 1, 3-12 i 18 oraz ust.
5 pkt 1-13 i 15, odrêbnie dla ka¿dego ze wspólników albo partnerów spó³ki. 8. W
przypadku wniosku o zmianê wpisu do rejestru podaje siê informacje i dane, o
których mowa w ust. 1 pkt 1-4 i 23 albo w ust. 4 pkt 1-4 i 18, oraz informacje
i dane, których dotyczy zmiana. 9. W
przypadku wniosku o wykre¶lenie z rejestru podaje siê informacje i dane, o
których mowa w ust. 1 pkt 1-4, 22 i 23 albo w ust. 4 pkt 1-4 oraz 17 i 18. § 14. Wniosek, o
którym mowa w § 10, sk³ada siê w postaci elektronicznej, z wykorzystaniem
bezpiecznego podpisu elektronicznego w rozumieniu ustawy z dnia 18 wrze¶nia
2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. Nr 130, poz. 1450, z pó¼n. zm.5))
lub profilu zaufanego ePUAP, na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 17 lutego
2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne
(Dz. U. Nr 64, poz. 565, z pó¼n. zm.6)). § 15. 1. Organ
prowadz±cy rejestr sprawdza kompletno¶æ wniosku. 2. Po
z³o¿eniu wniosku, a przed dokonaniem wpisu wnioskodawca mo¿e z³o¿yæ korektê
wniosku. § 16. 1. Za¶wiadczenie
o wpisie podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz± do rejestru zawiera: 1) numer
za¶wiadczenia; 2) oznaczenie
organu prowadz±cego rejestr; 3) numer
ksiêgi rejestrowej; 4) firmê
albo imiê i nazwisko podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz±; 5) oznaczenie
rodzaju praktyki zawodowej - w przypadku praktyki zawodowej; 6) adres
w sieci publicznej (Internet) wskazuj±cy dok³adn± lokalizacjê ksiêgi
rejestrowej; 7) datê
wystawienia. 2. Za¶wiadczenie
jest wystawiane w postaci elektronicznej i generowane z systemu
teleinformatycznego w sposób umo¿liwiaj±cy jego wydruk. Nie wymaga podpisu ani
pieczêci. § 17. Organ
prowadz±cy rejestr przekazuje wnioskodawcy, na adres poczty elektronicznej
wskazany we wniosku, informacjê o wydaniu za¶wiadczenia, o którym mowa w § 16,
oraz dane umo¿liwiaj±ce pobranie za¶wiadczenia z systemu teleinformatycznego. § 18. 1. W
okresie do dnia 31 grudnia 2012 r. dopuszcza siê sk³adanie wniosku, o którym
mowa w § 10, w postaci papierowej. 2. W
przypadku z³o¿enia wniosku w postaci papierowej wnioskodawca mo¿e ¿±daæ wydania
za¶wiadczenia w tej postaci. § 19. Rozporz±dzenie
wchodzi w ¿ycie po up³ywie 14 dni od dnia og³oszenia.7) ______ 1) Minister Zdrowia
kieruje dzia³em administracji rz±dowej - zdrowie, na podstawie § 1 ust. 2
rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 listopada 2007 r. w sprawie
szczegó³owego zakresu dzia³ania Ministra Zdrowia (Dz. U. Nr 216, poz. 1607). 2) Zmiany wymienionej
ustawy zosta³y og³oszone w Dz. U. z 1996 r. Nr 156, poz. 775, z 1997 r. Nr 88,
poz. 554 i Nr 121, poz. 769, z 1998 r. Nr 99, poz. 632 i Nr 106, poz. 668, z
2001 r. Nr 100, poz. 1080, z 2003 r. Nr 217, poz. 2125, z 2004 r. Nr 273, poz.
2703, z 2005 r. Nr 163, poz. 1362, z 2006 r. Nr 170, poz. 1217, z 2007 r. Nr
166, poz. 1172, z 2008 r. Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 18, poz. 97, z 2010
r. Nr 47, poz. 278 i Nr 76, poz. 489 oraz z 2011 r. Nr 131, poz. 764, Nr 139,
poz. 814, Nr 171, poz. 1016 i Nr 204, poz. 1195. 3) Zmiany tekstu
jednolitego wymienionej ustawy zosta³y og³oszone w Dz. U. z 2009 r. Nr 6, poz.
33, Nr 22, poz. 120, Nr 40, poz. 323, Nr 76, poz. 641 i Nr 219, poz. 1706 i
1708, z 2010 r. Nr 81, poz. 531, Nr 107, poz. 679 i Nr 238, poz. 1578 oraz z
2011 r. Nr 84, poz. 455, Nr 106, poz. 622, Nr 112, poz. 654, Nr 113, poz. 657 i
658 i Nr 122, poz. 696. 4) Zmiany tekstu
jednolitego wymienionej ustawy zosta³y og³oszone w Dz. U. z 2010 r. Nr 239,
poz. 1593 oraz z 2011 r. Nr 85, poz. 459, Nr 106, poz. 622, Nr 112, poz. 654,
Nr 120, poz. 690, Nr 131, poz. 764, Nr 132, poz. 766, Nr 153, poz. 902, Nr 163,
poz. 981, Nr 171, poz. 1016, Nr 199, poz. 1175 i Nr 204, poz. 1195. 5) Zmiany wymienionej
ustawy zosta³y og³oszone w Dz. U. z 2002 r. Nr 153, poz. 1271, z 2003 r. Nr
124, poz. 1152 i Nr 217, poz. 2125, z 2004 r. Nr 96, poz. 959, z 2005 r. Nr 64,
poz. 565, z 2006 r. Nr 145, poz. 1050, z 2009 r. Nr 18, poz. 97, z 2010 r. Nr
40, poz. 230 i Nr 182, poz. 1228 oraz z 2011 r. Nr 106, poz. 622. 6) Zmiany wymienionej
ustawy zosta³y og³oszone w Dz. U. z 2006 r. Nr 12, poz. 65 i Nr 73, poz. 501, z
2008 r. Nr 127, poz. 817, z 2009 r. Nr 157, poz. 1241, z 2010 r. Nr 40, poz.
230, Nr 167, poz. 1131 i Nr 182, poz. 1228 oraz z 2011 r. Nr 112, poz. 654, Nr
185, poz. 1092 i Nr 204, poz. 1195. 7) Niniejsze
rozporz±dzenie by³o poprzedzone rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16
lipca 2004 r. w sprawie rejestru zak³adów opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 169,
poz. 1781 oraz z 2007 r. Nr 196, poz. 1424), rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z
dnia 20 marca 2007 r. w sprawie szczegó³owego trybu postêpowania w sprawach
wpisu do rejestrów indywidualnych praktyk lekarskich, indywidualnych
specjalistycznych praktyk lekarskich i grupowych praktyk lekarskich (Dz. U. Nr
60, poz. 409) oraz rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 wrze¶nia 2007 r.
w sprawie szczegó³owego trybu postêpowania w sprawach wpisu do rejestrów
indywidualnych praktyk pielêgniarek, po³o¿nych, indywidualnych specjalistycznych
praktyk pielêgniarek, po³o¿nych i grupowych praktyk pielêgniarek, po³o¿nych
(Dz. U. Nr 203, poz. 1465 oraz z 2009 r. Nr 37, poz. 295), które trac± moc z
dniem wej¶cia w ¿ycie niniejszego rozporz±dzenia na podstawie art. 219 ust. 1 pkt 1-3
ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (Dz. U. Nr 112,
poz. 654, Nr 149, poz. 887, Nr 174, poz. 1039 i Nr 185, poz. 1092). ZA£¡CZNIKI ZA£¡CZNIK Nr
1 KODY WOJEWÓDZTW Województwo
dolno¶l±skie - 02 Województwo
kujawsko-pomorskie - 04 Województwo
lubelskie - 06 Województwo
lubuskie - 08 Województwo
³ódzkie - 10 Województwo
ma³opolskie - 12 Województwo
mazowieckie - 14 Województwo
opolskie - 16 Województwo
podkarpackie - 18 Województwo
podlaskie - 20 Województwo
pomorskie - 22 Województwo
¶l±skie - 24 Województwo
¶wiêtokrzyskie - 26 Województwo
warmiñsko-mazurskie - 28 Województwo
wielkopolskie - 30 Województwo
zachodniopomorskie - 32 ZA£¡CZNIK Nr
2 KODY OKRÊGOWYCH IZB LEKARSKICH 50 Okrêgowa
Izba Lekarska w Bia³ymstoku 51 Beskidzka
Okrêgowa Izba Lekarska w Bielsku-Bia³ej 52 Bydgoska
Izba Lekarska w Bydgoszczy 53 Okrêgowa
Izba Lekarska w Gdañsku 54 Okrêgowa
Izba Lekarska w Gorzowie Wielkopolskim 55 Okrêgowa
Izba Lekarska w Katowicach 56 ¦wiêtokrzyska
Izba Lekarska w Kielcach 57 Okrêgowa
Izba Lekarska w Krakowie 58 Okrêgowa
Izba Lekarska w Lublinie 59 Okrêgowa
Izba Lekarska w £odzi 60 Warmiñsko-Mazurska
Izba Lekarska w Olsztynie 61 Okrêgowa
Izba Lekarska w Opolu 62 Okrêgowa
Izba Lekarska w P³ocku 63 Wielkopolska
Izba Lekarska w Poznaniu 64 Okrêgowa
Izba Lekarska w Rzeszowie 65 Okrêgowa
Izba Lekarska w Szczecinie 66 Okrêgowa
Izba Lekarska w Tarnowie 67 Kujawsko-Pomorska
Okrêgowa Izba Lekarska w Toruniu 68 Okrêgowa
Izba Lekarska w Warszawie 69 Dolno¶l±ska
Izba Lekarska we Wroc³awiu 70 Okrêgowa
Izba Lekarska w Zielonej Górze 72 Wojskowa
Izba Lekarska 74 Okrêgowa
Izba Lekarska w Koszalinie 75 Okrêgowa
Izba Lekarska w Czêstochowie ZA£¡CZNIK Nr
3 KODY OKRÊGOWYCH IZB PIELÊGNIAREK I PO£O¯NYCH 01 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Bia³ej Podlaskiej 02 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Bia³ymstoku 03 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Bielsku-Bia³ej 04 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Bydgoszczy 05 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Che³mie 06 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Ciechanowie 07 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Czêstochowie 08 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Elbl±gu 09 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Gdañsku 10 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Gorzowie Wielkopolskim 11 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Jeleniej Górze 12 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Kaliszu 13 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Katowicach 14 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Kielcach 15 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Koninie 16 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Koszalinie 17 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Krakowie 18 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Kro¶nie 19 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Lesznie 20 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Lublinie 21 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w £om¿y 22 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w £odzi 23 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Olsztynie 24 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Opolu 25 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Ostro³êce 26 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Pile 27 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w P³ocku 28 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Poznaniu 29 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Przeworsku 30 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Radomiu 31 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Rzeszowie 32 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Siedlcach 33 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Sieradzu 34 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w S³upsku 35 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Suwa³kach 36 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Szczecinie 37 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Nowym S±czu 38 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Tarnowie 39 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Toruniu 40 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Wa³brzychu 41 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Warszawie 42 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych we W³oc³awku 43 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych we Wroc³awiu 44 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Zamo¶ciu 45 Okrêgowa
Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Zielonej Górze ZA£¡CZNIK Nr
4 KODY RODZAJÓW PRAKTYK ZAWODOWYCH 93 - indywidualna praktyka lekarska wy³±cznie w
przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego, indywidualna praktyka pielêgniarki
wy³±cznie w przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego 94 - indywidualna specjalistyczna praktyka lekarska wy³±cznie w
przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego, indywidualna specjalistyczna praktyka
pielêgniarki wy³±cznie w przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego 95 - indywidualna praktyka lekarska wy³±cznie w miejscu
wezwania, indywidualna praktyka pielêgniarki wy³±cznie w miejscu wezwania 96 - indywidualna specjalistyczna praktyka lekarska wy³±cznie w
miejscu wezwania, indywidualna specjalistyczna praktyka pielêgniarki wy³±cznie
w miejscu wezwania 97 - grupowa praktyka lekarska, grupowa praktyka pielêgniarek 98 - indywidualna praktyka lekarska, indywidualna praktyka
pielêgniarki 99 - indywidualna specjalistyczna praktyka lekarska,
indywidualna specjalistyczna praktyka pielêgniarki |
||