Strona główna
Aktualności
Biblioteka
Biuletyn
Komisje i zespoły
Konferencje
Konkursy
Konsultanci i opinie
Magazyn Pielęgniarki i Położnej
O Izbie
Ośrodek Informacyjno
Edukacyjny
Pielęgniarki i Położne w UE
Zamówienia publiczne
Praca
Prawo
Szkolenia
Ubezpieczenia - nowość
Uchwały
XXV-lecie Samorządu Pielęgniarek i Położnych
Linki
Kontakt
Galeria
Wnioski do pobrania
SMK

Dz.U.11.221.1319 http://lexonline-02.lex.pl/WKPLOnline/img/txt/clear.9x10.cache.gif

ROZPORZ¡DZENIE

MINISTRA ZDROWIA1)

z dnia 29 wrze¶nia 2011 r.

w sprawie szczegó³owego zakresu danych objêtych wpisem do rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz± oraz szczegó³owego trybu postêpowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykre¶leñ z tego rejestru

(Dz. U. z dnia 17 pa¼dziernika 2011 r.)

Na podstawie art. 105 ust. 4 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654, Nr 149, poz. 887, Nr 174, poz. 1039 i Nr 185, poz. 1092) zarz±dza siê, co nastêpuje:

§ 1. U¿yte w rozporz±dzeniu okre¶lenia oznaczaj±:

  1)   kod resortowy - kod stanowi±cy odpowiedni± czê¶æ systemu resortowych kodów identyfikacyjnych, o którym mowa w przepisach o systemie resortowych kodów identyfikacyjnych;

  2)   jednostka organizacyjna - wyodrêbnion± w regulaminie organizacyjnym czê¶æ przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego;

  3)   komórka organizacyjna - wyodrêbnion± w regulaminie organizacyjnym czê¶æ jednostki organizacyjnej, o której mowa w pkt 2, albo, je¿eli to wynika ze struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego, czê¶æ przedsiêbiorstwa tego podmiotu dzia³aj±c± poza jednostk± organizacyjn±;

  4)   identyfikator terytorialny - 7-znakowy identyfikator jednostek podzia³u terytorialnego, o którym mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 49 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. Nr 88, poz. 439, z pó¼n. zm.2));

  5)   akredytacja w zakresie uprawnienia do prowadzenia kszta³cenia podyplomowego - akredytacjê do prowadzenia sta¿u kierunkowego, sta¿u podyplomowego lub szkolenia specjalizacyjnego albo wpis na listê podmiotów uprawnionych do szkolenia w zakresie uzyskiwania umiejêtno¶ci z zakresu wê¿szych dziedzin medycyny lub udzielania okre¶lonych ¶wiadczeñ zdrowotnych, o których mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2008 r. Nr 136, poz. 857, z pó¼n. zm.3));

  6)   akredytacja w zakresie jako¶ci udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych - akredytacjê, o której mowa w ustawie z dnia 6 listopada 2008 r. o akredytacji w ochronie zdrowia (Dz. U. z 2009 r. Nr 52, poz. 418 i Nr 76, poz. 641 oraz z 2011 r. Nr 112, poz. 654);

  7)   certyfikat - certyfikat akredytacyjny wydany na podstawie ustawy, o której mowa w pkt 6;

  8)   specjalistyczna praktyka lekarska - indywidualn± specjalistyczn± praktykê lekarsk±, indywidualn± specjalistyczn± praktykê lekarsk± wy³±cznie w miejscu wezwania lub indywidualn± specjalistyczn± praktykê lekarsk± wy³±cznie w przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego;

  9)   specjalistyczna praktyka pielêgniarki - indywidualn± specjalistyczn± praktykê pielêgniarki, indywidualn± specjalistyczn± praktykê pielêgniarki wy³±cznie w miejscu wezwania lub indywidualn± specjalistyczn± praktykê pielêgniarki wy³±cznie w przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego.

§ 2. 1. Wpis do rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz±, zwanego dalej "rejestrem", dotycz±cy danych zawartych w jednym polu nastêpuje poprzez zmianê ca³ej tre¶ci tego pola.

2. Je¿eli dla danego podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz± nie wystêpuje okoliczno¶æ wymagaj±ca wpisania okre¶lonych danych w rubryce albo w polu, rubryki albo pola nie wype³nia siê.

§ 3. Wpis do rejestru, zmiana wpisu do rejestru albo wykre¶lenie z rejestru zawiera:

  1)   numer kolejny wpisu;

  2)   oznaczenie organu dokonuj±cego wpisu;

  3)   datê dokonania wpisu;

  4)   rodzaj wpisu: wpis do rejestru, zmiana wpisu do rejestru albo wykre¶lenie z rejestru.

§ 4. 1. Ksiêga rejestrowa podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz± jest oznaczona numerem ksiêgi.

2. Numer ksiêgi rejestrowej podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz± jest nadawany przez organ prowadz±cy rejestr i sk³ada siê z dwunastu cyfr.

3. W przypadku gdy praktyka zawodowa bêdzie wykonywana na obszarze w³a¶ciwo¶ci wiêcej ni¿ jednej okrêgowej izby lekarskiej albo okrêgowej izby pielêgniarek i po³o¿nych, organ prowadz±cy rejestr dokonuje zmiany wpisu do rejestru w ksiêdze rejestrowej tej praktyki zawodowej.

§ 5. 1. W dziale I ksiêgi rejestrowej podmiotu leczniczego wpisuje siê:

  1)   w rubryce pierwszej - numer ksiêgi rejestrowej;

  2)   w rubryce drugiej - oznaczenie organu prowadz±cego rejestr:

a)  w polu pierwszym - literê "W" oznaczaj±c± wojewodê, jako organ prowadz±cy rejestr,

b)  w polu drugim - kod województwa, okre¶lony w za³±czniku nr 1 do rozporz±dzenia;

  3)   w rubryce trzeciej - firmê albo imiê i nazwisko podmiotu leczniczego;

  4)   w rubryce czwartej - adres siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego:

a)  w polu pierwszym - ulicê,

b)  w polu drugim - numer domu,

c)  w polu trzecim - numer lokalu,

d)  w polu czwartym - kod pocztowy,

e)  w polu pi±tym - miejscowo¶æ;

  5)   w rubryce pi±tej - numer telefonu podmiotu leczniczego;

  6)   w rubryce szóstej - adres poczty elektronicznej podmiotu leczniczego;

  7)   w rubryce siódmej - adres strony internetowej podmiotu leczniczego;

  8)   w rubryce ósmej - identyfikator terytorialny dla jednostki podzia³u terytorialnego, w której znajduje siê siedziba albo miejsce zamieszkania podmiotu leczniczego;

  9)   w rubryce dziewi±tej - numer wpisu do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli zosta³ nadany, albo numer wpisu do Krajowego Rejestru S±dowego;

  10)  w rubryce dziesi±tej - numer REGON podmiotu leczniczego (9-znakowy);

  11)  w rubryce jedenastej - Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) podmiotu leczniczego;

  12)  w rubryce dwunastej - formê organizacyjno-prawn± podmiotu leczniczego;

  13)  w rubryce trzynastej - nazwê podmiotu tworz±cego, w przypadku podmiotu leczniczego niebêd±cego przedsiêbiorc±;

  14)  w rubryce czternastej - informacje dotycz±ce prowadzenia dzia³alno¶ci leczniczej:

a)  w polu pierwszym - datê rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej,

b)  w polu drugim - datê rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej na podstawie zawiadomienia, o którym mowa w art. 104 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej, zwanej dalej "ustaw±",

c)  w polu trzecim - okres czasowego zaprzestania dzia³alno¶ci, o którym mowa w art. 34 ust. 1 pkt 1 ustawy;

  15)  w rubryce piêtnastej - informacje dotycz±ce wpisu podmiotu leczniczego do rejestru:

a)  w polu pierwszym - datê wpisu do rejestru,

b)  w polu drugim - datê wystawienia za¶wiadczenia o wpisie do rejestru,

c)  w polu trzecim - numer za¶wiadczenia o wpisie do rejestru;

  16)  w rubryce szesnastej - datê zmiany wpisu do rejestru;

  17)  w rubryce siedemnastej - informacje dotycz±ce wykre¶lenia podmiotu leczniczego z rejestru:

a)  w polu pierwszym - datê zakoñczenia dzia³alno¶ci leczniczej,

b)  w polu drugim - datê decyzji o wykre¶leniu z rejestru,

c)  w polu trzecim - numer decyzji o wykre¶leniu z rejestru;

  18)  w rubryce osiemnastej - informacje dotycz±ce akredytacji w zakresie jako¶ci udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych:

a)  w polu pierwszym - datê wydania certyfikatu,

b)  w polu drugim - zakres akredytacji;

  19)  w rubryce dziewiêtnastej - informacje dotycz±ce akredytacji w zakresie uprawnienia do prowadzenia kszta³cenia podyplomowego:

a)  w polu pierwszym - datê udzielenia akredytacji,

b)  w polu drugim - zakres akredytacji: prowadzenie sta¿u kierunkowego, sta¿u podyplomowego, szkolenia specjalizacyjnego, wpis na listê podmiotów uprawnionych do szkolenia w zakresie uzyskiwania umiejêtno¶ci z zakresu wê¿szych dziedzin medycyny lub udzielania okre¶lonych ¶wiadczeñ zdrowotnych, o których mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty;

  20)  w rubryce dwudziestej - informacje dotycz±ce przeprowadzonych kontroli, o których mowa w art. 111 ustawy:

a)  w polu pierwszym - daty przeprowadzonych kontroli,

b)  w polu drugim - wyniki przeprowadzonych kontroli;

  21)  w rubryce dwudziestej pierwszej - informacje o ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej oraz ubezpieczeniu z tytu³u zdarzeñ medycznych, o których mowa w art. 25 ust. 3 ustawy:

a)  w polu pierwszym - okres ubezpieczenia (od dnia ...... do dnia ......),

b)  w polu drugim - zakres ubezpieczenia,

c)  w polu trzecim - sumê gwarancyjn± oraz sumê ubezpieczenia;

  22)  w rubryce dwudziestej drugiej - nazwê przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego;

  23)  w rubryce dwudziestej trzeciej - adres i numer telefonu przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego:

a)  w polu pierwszym - ulicê,

b)  w polu drugim - numer domu,

c)  w polu trzecim - numer lokalu,

d)  w polu czwartym - kod pocztowy,

e)  w polu pi±tym - miejscowo¶æ,

f)  w polu szóstym - numer telefonu;

  24)  w rubryce dwudziestej czwartej - adres poczty elektronicznej przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego;

  25)  w rubryce dwudziestej pi±tej - adres strony internetowej przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego;

  26)  w rubryce dwudziestej szóstej - identyfikator terytorialny dla jednostki podzia³u terytorialnego, w której znajduje siê przedsiêbiorstwo podmiotu leczniczego;

  27)  w rubryce dwudziestej siódmej - numer REGON przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego (14-znakowy);

  28)  w rubryce dwudziestej ósmej - rodzaj dzia³alno¶ci leczniczej wykonywanej w przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego, oznaczony kodem resortowym stanowi±cym czê¶æ VI systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

  29)  w rubryce dwudziestej dziewi±tej - datê rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego;

  30)  w rubryce trzydziestej - datê zakoñczenia dzia³alno¶ci leczniczej przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego.

2. W przypadku spó³ki cywilnej w rubryce: trzeciej, czwartej, dziewi±tej, dziesi±tej i jedenastej dzia³u I wpisuje siê dane ka¿dego ze wspólników.

§ 6. 1. W dziale II ksiêgi rejestrowej podmiotu leczniczego wpisuje siê dane dotycz±ce jednostki organizacyjnej:

  1)   w rubryce pierwszej - nazwê jednostki organizacyjnej;

  2)   w rubryce drugiej - adres i numer telefonu jednostki organizacyjnej:

a)  w polu pierwszym - ulicê,

b)  w polu drugim - numer domu,

c)  w polu trzecim - numer lokalu,

d)  w polu czwartym - kod pocztowy,

e)  w polu pi±tym - miejscowo¶æ,

f)  w polu szóstym - numer telefonu;

  3)   w rubryce trzeciej - adres poczty elektronicznej;

  4)   w rubryce czwartej - adres strony internetowej jednostki organizacyjnej;

  5)   w rubryce pi±tej - identyfikator terytorialny dla jednostki podzia³u terytorialnego, w której znajduje siê jednostka organizacyjna;

  6)   w rubryce szóstej - numer REGON przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego (14-znakowy);

  7)   w rubryce siódmej - kod resortowy identyfikuj±cy jednostkê organizacyjn± w strukturze organizacyjnej przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego, stanowi±cy czê¶æ V systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

  8)   w rubryce ósmej - zakres ¶wiadczeñ zdrowotnych udzielanych w jednostce organizacyjnej:

a)  w polu pierwszym - kod resortowy funkcji ochrony zdrowia, stanowi±cy czê¶æ IX systemu resortowych kodów identyfikacyjnych,

b)  w polu drugim - kod resortowy dziedziny medycyny, stanowi±cy czê¶æ X systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

  9)   w rubryce dziewi±tej - datê rozpoczêcia dzia³alno¶ci przez jednostkê organizacyjn±;

  10)  w rubryce dziesi±tej - okres czasowego zaprzestania dzia³alno¶ci przez jednostkê organizacyjn±, o którym mowa w art. 34 ust. 1 pkt 2 ustawy;

  11)  w rubryce jedenastej - datê zakoñczenia dzia³alno¶ci przez jednostkê organizacyjn±.

2. W przypadku gdy w strukturze organizacyjnej jednostki organizacyjnej przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego nie zosta³y wyodrêbnione komórki organizacyjne, adres jednostki organizacyjnej jest adresem miejsca udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych.

3. W przypadku gdy w strukturze organizacyjnej jednostki organizacyjnej przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego zosta³y wyodrêbnione komórki organizacyjne, rubryki ósmej dzia³u II nie wype³nia siê.

4. W przypadku gdy w jednostce organizacyjnej jest wykonywany wiêcej ni¿ jeden zakres ¶wiadczeñ zdrowotnych, wymienia siê je w kolejnych punktach w rubryce ósmej dzia³u II.

§ 7. 1. W dziale III ksiêgi rejestrowej podmiotu leczniczego wpisuje siê dane dotycz±ce komórki organizacyjnej:

  1)   w rubryce pierwszej - nazwê komórki organizacyjnej;

  2)   w rubryce drugiej - adres i numer telefonu komórki organizacyjnej:

a)  w polu pierwszym - ulicê,

b)  w polu drugim - numer domu,

c)  w polu trzecim - numer lokalu,

d)  w polu czwartym - kod pocztowy,

e)  w polu pi±tym - miejscowo¶æ,

f)  w polu szóstym - numer telefonu;

  3)   w rubryce trzeciej - adres poczty elektronicznej;

  4)   w rubryce czwartej - adres strony internetowej;

  5)   w rubryce pi±tej - identyfikator terytorialny dla jednostki podzia³u terytorialnego, w której znajduje siê komórka organizacyjna;

  6)   w rubryce szóstej - numer REGON przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego (14-znakowy);

  7)   w rubryce siódmej - kod resortowy identyfikuj±cy komórkê organizacyjn±, stanowi±cy czê¶æ VII systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

  8)   w rubryce ósmej - zakres ¶wiadczeñ zdrowotnych udzielanych w komórce organizacyjnej:

a)  w polu pierwszym - kod resortowy charakteryzuj±cy specjalno¶æ komórki organizacyjnej, stanowi±cy czê¶æ VIII systemu resortowych kodów identyfikacyjnych,

b)  w polu drugim - kod resortowy funkcji ochrony zdrowia, stanowi±cy czê¶æ IX systemu resortowych kodów identyfikacyjnych,

c)  w polu trzecim - kod resortowy dziedziny medycyny, stanowi±cy czê¶æ X systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

  9)   w rubryce dziewi±tej - kod resortowy identyfikuj±cy jednostkê organizacyjn±, w której dzia³a komórka organizacyjna, stanowi±cy czê¶æ V systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

  10)  w rubryce dziesi±tej - datê rozpoczêcia dzia³alno¶ci przez komórkê organizacyjn±;

  11)  w rubryce jedenastej - okres czasowego zaprzestania dzia³alno¶ci przez komórkê organizacyjn±, o którym mowa w art. 34 ust. 1 pkt 2 ustawy;

  12)  w rubryce dwunastej - datê zakoñczenia dzia³alno¶ci komórki organizacyjnej;

  13)  w rubryce trzynastej - liczbê ³ó¿ek w komórce organizacyjnej:

a)  w polu pierwszym - liczbê ³ó¿ek ogó³em,

b)  w polu drugim - liczbê ³ó¿ek intensywnej opieki medycznej,

c)  w polu trzecim - liczbê ³ó¿ek intensywnego nadzoru kardiologicznego,

d)  w polu czwartym - liczbê ³ó¿ek dla noworodków,

e)  w polu pi±tym - liczbê inkubatorów;

  14)  w rubryce czternastej - liczbê stanowisk dializacyjnych;

  15)  w rubryce piêtnastej - liczbê miejsc pobytu dziennego.

2. Adres komórki organizacyjnej jest adresem miejsca udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych.

3. W przypadku gdy w komórce organizacyjnej jest wykonywany wiêcej ni¿ jeden zakres ¶wiadczeñ zdrowotnych, wymienia siê je w kolejnych punktach w rubryce ósmej dzia³u III.

4. W przypadku komórek organizacyjnych dzia³aj±cych w strukturze organizacyjnej przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego poza jednostk± organizacyjn± rubryki dziewi±tej dzia³u III nie wype³nia siê.

§ 8. 1. W ksiêdze rejestrowej praktyki zawodowej lekarza wpisuje siê:

  1)   w rubryce pierwszej - numer ksiêgi rejestrowej;

  2)   w rubryce drugiej - oznaczenie organu prowadz±cego rejestr:

a)  w polu pierwszym - literê "L" oznaczaj±c± okrêgow± radê lekarsk±, jako organ prowadz±cy rejestr,

b)  w polu drugim - kod okrêgowej izby lekarskiej, okre¶lony w za³±czniku nr 2 do rozporz±dzenia;

  3)   w rubryce trzeciej - firmê oraz formê organizacyjno-prawn±, w przypadku grupowej praktyki lekarskiej;

  4)   w rubryce czwartej - imiê i nazwisko lekarza oraz jego tytu³ zawodowy, a w przypadku grupowej praktyki lekarskiej - listê lekarzy wspólników albo partnerów spó³ki zawieraj±c±:

a)  w polu pierwszym - numer kolejny na li¶cie,

b)  w polu drugim - imiona i nazwiska oraz tytu³y zawodowe,

c)  w polu trzecim - imiê i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania spó³ki, ze wskazaniem pe³nionej funkcji;

  5)   w rubryce pi±tej - numer wpisu do okrêgowego rejestru lekarzy i lekarzy dentystów, a w przypadku grupowej praktyki lekarskiej - numer wpisu do okrêgowego rejestru lekarzy i lekarzy dentystów ka¿dego ze wspólników albo partnerów spó³ki, w kolejno¶ci wynikaj±cej z listy, o której mowa w pkt 4;

  6)   w rubryce szóstej - numer prawa wykonywania zawodu, a w przypadku grupowej praktyki lekarskiej - numer prawa wykonywania zawodu ka¿dego ze wspólników albo partnerów spó³ki, w kolejno¶ci wynikaj±cej z listy, o której mowa w pkt 4;

  7)   w rubryce siódmej - numer wpisu do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, a w przypadku grupowej praktyki lekarskiej wykonywanej przez:

a)  spó³kê cywiln± - numery wpisu do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej wspólników spó³ki, je¿eli zosta³y nadane, w kolejno¶ci wynikaj±cej z listy, o której mowa w pkt 4,

b)  spó³kê jawn± albo partnersk± - numer wpisu do rejestru przedsiêbiorców;

  8)   w rubryce ósmej - Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP), a w przypadku grupowej praktyki lekarskiej - Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) ka¿dego ze wspólników albo partnerów spó³ki, w kolejno¶ci wynikaj±cej z listy, o której mowa w pkt 4;

  9)   w rubryce dziewi±tej - adres do korespondencji:

a)  w polu pierwszym - województwo,

b)  w polu drugim - powiat,

c)  w polu trzecim - ulicê,

d)  w polu czwartym - numer domu,

e)  w polu pi±tym - numer lokalu,

f)  w polu szóstym - kod pocztowy,

g)  w polu siódmym - miejscowo¶æ;

  10)  w rubryce dziesi±tej - numer telefonu;

  11)  w rubryce jedenastej - adres poczty elektronicznej;

  12)  w rubryce dwunastej - adres strony internetowej;

  13)  w rubryce trzynastej - posiadane specjalizacje, w przypadku specjalistycznej praktyki lekarskiej, a w przypadku grupowej praktyki lekarskiej - specjalizacje poszczególnych wspólników albo partnerów spó³ki, w kolejno¶ci wynikaj±cej z listy, o której mowa w pkt 4;

  14)  w rubryce czternastej - informacje dotycz±ce prowadzenia dzia³alno¶ci leczniczej:

a)  w polu pierwszym - datê rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej,

b)  w polu drugim - datê rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej na podstawie zawiadomienia, o którym mowa w art. 104 ust. 2 ustawy,

c)  w polu trzecim - okres zawieszenia dzia³alno¶ci, o którym mowa w art. 14a ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej (Dz. U. z 2010 r. Nr 220, poz. 1447, z pó¼n. zm.4)),

d)  w polu czwartym - datê podjêcia dzia³alno¶ci leczniczej po up³ywie okresu, o którym mowa w lit. c;

  15)  w rubryce piêtnastej - rodzaj dzia³alno¶ci leczniczej;

  16)  w rubryce szesnastej - kod rodzaju praktyki zawodowej, okre¶lony w za³±czniku nr 4 do rozporz±dzenia, ze wskazaniem dziedziny medycyny w przypadku specjalistycznej praktyki lekarskiej;

  17)  w rubryce siedemnastej - zakres udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych:

a)  w polu pierwszym - diagnostycznych,

b)  w polu drugim - leczniczych,

c)  w polu trzecim - rehabilitacyjnych,

d)  w polu czwartym - uprawnienia do wydawania orzeczeñ lekarskich;

  18)  w rubryce osiemnastej - adres i numer telefonu miejsca udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych, a w przypadku indywidualnej praktyki lekarskiej wy³±cznie w miejscu wezwania albo indywidualnej specjalistycznej praktyki lekarskiej wy³±cznie w miejscu wezwania - adres i numer telefonu miejsca przyjmowania wezwañ i przechowywania dokumentacji medycznej:

a)  w polu pierwszym - województwo,

b)  w polu drugim - powiat,

c)  w polu trzecim - ulicê,

d)  w polu czwartym - numer domu,

e)  w polu pi±tym - numer lokalu,

f)  w polu szóstym - kod pocztowy,

g)  w polu siódmym - miejscowo¶æ,

h)  w polu ósmym - numer telefonu,

i)  w polu dziewi±tym - nazwê przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego w przypadku indywidualnej praktyki lekarskiej wy³±cznie w przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego albo indywidualnej specjalistycznej praktyki lekarskiej wy³±cznie w przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego;

  19)  w rubryce dziewiêtnastej - informacje dotycz±ce wpisu do rejestru:

a)  w polu pierwszym - datê wpisu do rejestru,

b)  w polu drugim - datê wystawienia za¶wiadczenia o wpisie do rejestru,

c)  w polu trzecim - numer za¶wiadczenia o wpisie do rejestru;

  20)  w rubryce dwudziestej - datê zmiany wpisu do rejestru;

  21)  w rubryce dwudziestej pierwszej - informacje o ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej, o których mowa w art. 25 ust. 3 ustawy:

a)  w polu pierwszym - okres ubezpieczenia (od dnia ...... do dnia ......),

b)  w polu drugim - zakres ubezpieczenia,

c)  w polu trzecim - sumê gwarancyjn±;

  22)  w rubryce dwudziestej drugiej - informacje dotycz±ce akredytacji w zakresie jako¶ci udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych:

a)  w polu pierwszym - datê wydania certyfikatu,

b)  w polu drugim - zakres akredytacji;

  23)  w rubryce dwudziestej trzeciej - informacje dotycz±ce akredytacji w zakresie uprawnienia do prowadzenia kszta³cenia podyplomowego:

a)  w polu pierwszym - datê udzielenia akredytacji,

b)  w polu drugim - zakres akredytacji: prowadzenie sta¿u kierunkowego, sta¿u podyplomowego, szkolenia specjalizacyjnego, wpis na listê podmiotów uprawnionych do szkolenia w zakresie uzyskiwania umiejêtno¶ci z zakresu wê¿szych dziedzin medycyny lub udzielania okre¶lonych ¶wiadczeñ zdrowotnych, o których mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty;

  24)  w rubryce dwudziestej czwartej - informacje dotycz±ce przeprowadzonych kontroli, o których mowa w art. 111 ustawy:

a)  w polu pierwszym - daty przeprowadzonych kontroli,

b)  w polu drugim - wyniki przeprowadzonych kontroli;

  25)  w rubryce dwudziestej pi±tej - informacje dotycz±ce wykre¶lenia praktyki zawodowej z rejestru:

a)  w polu pierwszym - datê zakoñczenia dzia³alno¶ci leczniczej,

b)  w polu drugim - datê uchwa³y okrêgowej rady lekarskiej o wykre¶leniu z rejestru,

c)  w polu trzecim - numer uchwa³y okrêgowej rady lekarskiej o wykre¶leniu z rejestru.

2. W przypadku gdy ¶wiadczenia zdrowotne w ramach wykonywanej praktyki zawodowej s± udzielane w wiêcej ni¿ jednym miejscu albo adres miejsca przyjmowania wezwañ jest inny ni¿ adres miejsca przechowywania dokumentacji medycznej, w rubryce osiemnastej wpisuje siê adres i numer telefonu ka¿dego z tych miejsc.

3. W przypadku gdy lekarz prowadzi wiêcej ni¿ jeden rodzaj praktyki zawodowej, w rubrykach: szesnastej, siedemnastej i osiemnastej wpisuje siê informacje o ka¿dym z nich.

§ 9. 1. W ksiêdze rejestrowej praktyki zawodowej pielêgniarki wpisuje siê:

  1)   w rubryce pierwszej - numer ksiêgi rejestrowej;

  2)   w rubryce drugiej - oznaczenie organu prowadz±cego rejestr:

a)  w polu pierwszym - literê "P" oznaczaj±c± okrêgow± radê pielêgniarek i po³o¿nych, jako organ prowadz±cy rejestr,

b)  w polu drugim - kod okrêgowej izby pielêgniarek i po³o¿nych, okre¶lony w za³±czniku nr 3 do rozporz±dzenia;

  3)   w rubryce trzeciej - firmê oraz formê organizacyjno-prawn±, w przypadku grupowej praktyki pielêgniarek;

  4)   w rubryce czwartej - imiê i nazwisko pielêgniarki oraz jej tytu³ zawodowy, a w przypadku grupowej praktyki pielêgniarek - listê pielêgniarek wspólników albo partnerów spó³ki zawieraj±c±:

a)  w polu pierwszym - numer kolejny na li¶cie,

b)  w polu drugim - imiona i nazwiska oraz tytu³y zawodowe,

c)  w polu trzecim - imiê i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania spó³ki, ze wskazaniem pe³nionej funkcji;

  5)   w rubryce pi±tej - numer wpisu do rejestru pielêgniarek lub rejestru po³o¿nych, a w przypadku grupowej praktyki pielêgniarek lub po³o¿nych - numer wpisu do rejestru pielêgniarek lub rejestru po³o¿nych ka¿dego ze wspólników albo partnerów spó³ki, w kolejno¶ci wynikaj±cej z listy, o której mowa w pkt 4;

  6)   w rubryce szóstej - numer prawa wykonywania zawodu, a w przypadku grupowej praktyki pielêgniarek - numer prawa wykonywania zawodu ka¿dego ze wspólników albo partnerów spó³ki, w kolejno¶ci wynikaj±cej z listy, o której mowa w pkt 4;

  7)   w rubryce siódmej - numer wpisu do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, a w przypadku grupowej praktyki pielêgniarek wykonywanej przez:

a)  spó³kê cywiln± - numery wpisu do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej wspólników spó³ki, je¿eli zosta³y nadane, w kolejno¶ci wynikaj±cej z listy, o której mowa w pkt 4,

b)  spó³kê jawn± albo partnersk± - numer wpisu do rejestru przedsiêbiorców;

  8)   w rubryce ósmej - Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP), a w przypadku grupowej praktyki pielêgniarek - Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) ka¿dego ze wspólników albo partnerów spó³ki, w kolejno¶ci wynikaj±cej z listy, o której mowa w pkt 4;

  9)   w rubryce dziewi±tej - adres do korespondencji:

a)  w polu pierwszym - województwo,

b)  w polu drugim - powiat,

c)  w polu trzecim - ulicê,

d)  w polu czwartym - numer domu,

e)  w polu pi±tym - numer lokalu,

f)  w polu szóstym - kod pocztowy,

g)  w polu siódmym - miejscowo¶æ;

  10)  w rubryce dziesi±tej - numer telefonu;

  11)  w rubryce jedenastej - adres poczty elektronicznej;

  12)  w rubryce dwunastej - adres strony internetowej;

  13)  w rubryce trzynastej - posiadane specjalizacje, w przypadku specjalistycznej praktyki pielêgniarek, a w przypadku grupowej praktyki pielêgniarek - specjalizacje poszczególnych wspólników albo partnerów spó³ki, w kolejno¶ci wynikaj±cej z listy, o której mowa w pkt 4;

  14)  w rubryce czternastej - informacje dotycz±ce prowadzenia dzia³alno¶ci leczniczej:

a)  w polu pierwszym - datê rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej,

b)  w polu drugim - datê rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej na podstawie zawiadomienia, o którym mowa w art. 104 ust. 2 ustawy,

c)  w polu trzecim - okres zawieszenia dzia³alno¶ci, o którym mowa w art. 14a ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej,

d)  w polu czwartym - datê podjêcia dzia³alno¶ci leczniczej, po up³ywie okresu, o którym mowa w lit. c;

  15)  w rubryce piêtnastej - rodzaj dzia³alno¶ci leczniczej;

  16)  w rubryce szesnastej - kod rodzaju praktyki zawodowej, okre¶lony w za³±czniku nr 4 do rozporz±dzenia, ze wskazaniem dziedziny medycyny w przypadku specjalistycznej praktyki pielêgniarek;

  17)  w rubryce siedemnastej - zakres udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych;

  18)  w rubryce osiemnastej - adres i numer telefonu miejsca udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych, a w przypadku indywidualnej praktyki pielêgniarki wy³±cznie w miejscu wezwania albo indywidualnej specjalistycznej praktyki pielêgniarki wy³±cznie w miejscu wezwania - adres i numer telefonu miejsca przyjmowania wezwañ i przechowywania dokumentacji medycznej:

a)  w polu pierwszym - województwo,

b)  w polu drugim - powiat,

c)  w polu trzecim - ulicê,

d)  w polu czwartym - numer domu,

e)  w polu pi±tym - numer lokalu,

f)  w polu szóstym - kod pocztowy,

g)  w polu siódmym - miejscowo¶æ,

h)  w polu ósmym - numer telefonu,

i)  w polu dziewi±tym - nazwê przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego, w przypadku indywidualnej praktyki pielêgniarki wy³±cznie w przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego albo indywidualnej specjalistycznej praktyki pielêgniarki wy³±cznie w przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego;

  19)  w rubryce dziewiêtnastej - informacje dotycz±ce wpisu do rejestru:

a)  w polu pierwszym - datê wpisu do rejestru,

b)  w polu drugim - datê wystawienia za¶wiadczenia o wpisie do rejestru,

c)  w polu trzecim - numer za¶wiadczenia o wpisie do rejestru;

  20)  w rubryce dwudziestej - datê zmiany wpisu do rejestru;

  21)  w rubryce dwudziestej pierwszej - informacje o ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej, o których mowa w art. 25 ust. 3 ustawy:

a)  w polu pierwszym - okres ubezpieczenia (od dnia ...... do dnia ......),

b)  w polu drugim - zakres ubezpieczenia,

c)  w polu trzecim - sumê gwarancyjn±;

  22)  w rubryce dwudziestej drugiej - informacje dotycz±ce akredytacji w zakresie jako¶ci udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych:

a)  w polu pierwszym - datê wydania certyfikatu,

b)  w polu drugim - zakres akredytacji;

  23)  w rubryce dwudziestej trzeciej - informacje dotycz±ce przeprowadzonych kontroli, o których mowa w art. 111 ustawy:

a)  w polu pierwszym - daty przeprowadzonych kontroli,

b)  w polu drugim - wyniki przeprowadzonych kontroli;

  24)  w rubryce dwudziestej czwartej - informacje dotycz±ce wykre¶lenia z rejestru:

a)  w polu pierwszym - datê zakoñczenia dzia³alno¶ci leczniczej,

b)  w polu drugim - datê uchwa³y okrêgowej rady pielêgniarek i po³o¿nych o wykre¶leniu z rejestru,

c)  w polu trzecim - numer uchwa³y okrêgowej rady pielêgniarek i po³o¿nych o wykre¶leniu z rejestru.

2. W przypadku gdy ¶wiadczenia zdrowotne w ramach wykonywanej praktyki zawodowej s± udzielane w wiêcej ni¿ jednym miejscu albo adres miejsca przyjmowania wezwañ jest inny ni¿ adres miejsca przechowywania dokumentacji medycznej, w rubryce osiemnastej wpisuje siê adres i numer telefonu ka¿dego z tych miejsc.

3. W przypadku gdy pielêgniarka prowadzi wiêcej ni¿ jeden rodzaj praktyki zawodowej, w rubrykach: szesnastej, siedemnastej i osiemnastej wpisuje siê informacje o ka¿dym z nich.

§ 10. 1. Podstawê dokonania wpisu w rejestrze stanowi wniosek o:

  1)   wpis do rejestru;

  2)   zmianê wpisu do rejestru;

  3)   wykre¶lenie z rejestru.

2. Wpisów w zakresie informacji o przeprowadzeniu kontroli, o których mowa w art. 111 ustawy, oraz o czasowym zaprzestaniu dzia³alno¶ci leczniczej, o którym mowa w art. 34 ustawy, organ prowadz±cy rejestr dokonuje z urzêdu.

3. W przypadku gdy wniosek o czasowe zaprzestanie dzia³alno¶ci leczniczej dotyczy jednej lub wiêcej jednostek lub komórek organizacyjnych przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego dzia³aj±cych poza obszarem w³a¶ciwo¶ci organu prowadz±cego rejestr, w³a¶ciwy wojewoda przekazuje organowi prowadz±cemu rejestr informacjê o wyra¿eniu zgody na czasowe zaprzestanie dzia³alno¶ci.

§ 11. 1. Wniosek o wpis podmiotu leczniczego do rejestru zawiera:

  1)   okre¶lenie rodzaju wniosku: o wpis do rejestru, o zmianê wpisu do rejestru, o wykre¶lenie z rejestru;

  2)   numer ksiêgi rejestrowej;

  3)   oznaczenie organu prowadz±cego rejestr, zawieraj±ce literê "W" oraz kod województwa, okre¶lony w za³±czniku nr 1 do rozporz±dzenia;

  4)   firmê albo imiê i nazwisko podmiotu leczniczego;

  5)   adres siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego:

a)  ulicê,

b)  numer domu,

c)  numer lokalu,

d)  kod pocztowy,

e)  miejscowo¶æ;

  6)   numer telefonu podmiotu leczniczego;

  7)   adres poczty elektronicznej podmiotu leczniczego;

  8)   adres strony internetowej podmiotu leczniczego, je¿eli posiada;

  9)   identyfikator terytorialny dla jednostki podzia³u terytorialnego, w której znajduje siê siedziba albo miejsce zamieszkania podmiotu leczniczego;

  10)  numer wpisu do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli zosta³ nadany, albo numer wpisu do Krajowego Rejestru S±dowego;

  11)  numer REGON podmiotu leczniczego (9-znakowy), z wyj±tkiem jednostki bud¿etowej;

  12)  Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) podmiotu leczniczego, z wyj±tkiem jednostki bud¿etowej;

  13)  formê organizacyjno-prawn± podmiotu leczniczego;

  14)  nazwê podmiotu tworz±cego - w przypadku podmiotu leczniczego niebêd±cego przedsiêbiorc±;

  15)  informacje dotycz±ce akredytacji w zakresie jako¶ci udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych, je¿eli posiada:

a)  datê wydania certyfikatu,

b)  zakres akredytacji;

  16)  informacje dotycz±ce akredytacji w zakresie uprawnienia do prowadzenia kszta³cenia podyplomowego, je¿eli posiada:

a)  datê udzielenia akredytacji,

b)  zakres akredytacji: prowadzenie sta¿u kierunkowego, sta¿u podyplomowego, szkolenia specjalizacyjnego, wpis na listê podmiotów uprawnionych do szkolenia w zakresie uzyskiwania umiejêtno¶ci z zakresu wê¿szych dziedzin medycyny lub udzielania okre¶lonych ¶wiadczeñ zdrowotnych, o których mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty;

  17)  informacje o ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej oraz ubezpieczeniu z tytu³u zdarzeñ medycznych, o których mowa w art. 25 ust. 3 ustawy:

a)  okres ubezpieczenia (od dnia ...... do dnia ......),

b)  zakres ubezpieczenia,

c)  sumê gwarancyjn±,

d)  sumê ubezpieczenia;

  18)  nazwê przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego;

  19)  numer telefonu i adres przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego:

a)  ulicê,

b)  numer domu,

c)  numer lokalu,

d)  kod pocztowy,

e)  miejscowo¶æ;

  20)  adres poczty elektronicznej przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego;

  21)  adres strony internetowej przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego, je¿eli posiada;

  22)  identyfikator terytorialny dla jednostki podzia³u terytorialnego, w której znajduje siê przedsiêbiorstwo podmiotu leczniczego;

  23)  numer REGON przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego (14-znakowy);

  24)  okre¶lenie rodzaju dzia³alno¶ci leczniczej wykonywanej w przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego, oznaczonego kodem resortowym stanowi±cym czê¶æ VI systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

  25)  datê rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej w przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego;

  26)  wykaz jednostek organizacyjnych przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego, je¿eli s± wyodrêbnione w strukturze organizacyjnej przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego;

  27)  wykaz komórek organizacyjnych przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego, je¿eli s± wyodrêbnione w strukturze organizacyjnej jednostki organizacyjnej przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego albo dzia³aj± poza jednostk± organizacyjn± tego przedsiêbiorstwa;

  28)  datê zakoñczenia dzia³alno¶ci leczniczej przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego;

  29)  datê z³o¿enia wniosku oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia wniosku, ze wskazaniem jej imienia i nazwiska oraz pe³nionej funkcji.

2. Wykaz jednostek organizacyjnych, o którym mowa w ust. 1 pkt 26, zawiera:

  1)   nazwê jednostki organizacyjnej;

  2)   numer telefonu i adres jednostki organizacyjnej:

a)  ulicê,

b)  numer domu,

c)  numer lokalu,

d)  kod pocztowy,

e)  miejscowo¶æ;

  3)   adres poczty elektronicznej jednostki organizacyjnej;

  4)   adres strony internetowej jednostki organizacyjnej, je¿eli posiada;

  5)   identyfikator terytorialny dla jednostki podzia³u terytorialnego, w której znajduje siê jednostka organizacyjna;

  6)   numer REGON przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego (14-znakowy);

  7)   kod resortowy identyfikuj±cy jednostkê organizacyjn± w strukturze organizacyjnej przedsiêbiorstwa, stanowi±cy czê¶æ V systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

  8)   zakres ¶wiadczeñ zdrowotnych udzielanych w jednostce organizacyjnej, je¿eli w jednostce organizacyjnej nie zosta³y wydzielone komórki organizacyjne, oznaczony kodem resortowym:

a)  funkcji ochrony zdrowia stanowi±cym czê¶æ IX systemu resortowych kodów identyfikacyjnych,

b)  dziedziny medycyny stanowi±cym czê¶æ X systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

  9)   datê rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej przez jednostkê organizacyjn±;

  10)  datê zakoñczenia dzia³alno¶ci leczniczej przez jednostkê organizacyjn±.

3. Wykaz komórek organizacyjnych, o którym mowa w ust. 1 pkt 27, zawiera:

  1)   nazwê komórki organizacyjnej;

  2)   identyfikator terytorialny dla jednostki podzia³u terytorialnego, w której znajduje siê komórka organizacyjna;

  3)   numer telefonu i adres komórki organizacyjnej:

a)  ulicê,

b)  numer domu,

c)  numer lokalu,

d)  kod pocztowy,

e)  miejscowo¶æ;

  4)   adres poczty elektronicznej komórki organizacyjnej;

  5)   numer REGON przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego (14-znakowy);

  6)   kod resortowy identyfikuj±cy jednostkê organizacyjn±, w której jest wyodrêbniona komórka organizacyjna, stanowi±cy czê¶æ V systemu resortowych kodów identyfikacyjnych, je¿eli komórka organizacyjna dzia³a w strukturze jednostki organizacyjnej;

  7)   kod resortowy identyfikuj±cy komórkê organizacyjn±, stanowi±cy czê¶æ VII systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

  8)   zakres ¶wiadczeñ zdrowotnych udzielanych w komórce organizacyjnej, oznaczony kodem resortowym:

a)  charakteryzuj±cym specjalno¶æ komórki organizacyjnej stanowi±cym czê¶æ VIII systemu resortowych kodów identyfikacyjnych,

b)  funkcji ochrony zdrowia stanowi±cym czê¶æ IX systemu resortowych kodów identyfikacyjnych,

c)  dziedziny medycyny stanowi±cym czê¶æ X systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

  9)   liczbê ³ó¿ek w komórce organizacyjnej, w tym ³ó¿ek intensywnej opieki medycznej, ³ó¿ek intensywnego nadzoru kardiologicznego, liczbê ³ó¿ek dla noworodków oraz liczbê inkubatorów;

  10)  liczbê stanowisk dializacyjnych w komórce organizacyjnej;

  11)  liczbê miejsc pobytu dziennego w komórce organizacyjnej;

  12)  datê rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej przez komórkê organizacyjn±;

  13)  datê zakoñczenia dzia³alno¶ci leczniczej przez komórkê organizacyjn±.

4. W przypadku wniosku o wpis do rejestru podaje siê informacje i dane, o których mowa w ust. 1 pkt 1, 3-14, 18-27 i 29, ust. 2 pkt 1-9 oraz ust. 3 pkt 1-12.

5. W przypadku wniosku o zmianê wpisu do rejestru podaje siê informacje i dane, o których mowa w ust. 1 pkt 1-4 i 29, oraz informacje i dane, których dotyczy zmiana.

6. W przypadku wniosku o wykre¶lenie z rejestru podaje siê informacje i dane, o których mowa w ust. 1 pkt 1-4 oraz pkt 28 i 29.

7. W przypadku gdy podmiotem leczniczym jest spó³ka cywilna, we wniosku o wpis do rejestru podaje siê dane, o których mowa w ust. 1 pkt 4 i 10-12, ka¿dego ze wspólników.

8. Adresem miejsca udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych jest adres komórki organizacyjnej, a w przypadku gdy w strukturze organizacyjnej przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego nie s± wyodrêbnione komórki organizacyjne - adres jednostki organizacyjnej.

9. W przypadku gdy w strukturze organizacyjnej przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego s± wyodrêbnione jednostki organizacyjne i komórki organizacyjne, dane dotycz±ce zakresu ¶wiadczeñ zdrowotnych oraz miejsca udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych podaje siê tylko dla komórki organizacyjnej.

10. W przypadku gdy podmiot leczniczy prowadzi wiêcej ni¿ jedno przedsiêbiorstwo, wymienia siê je w kolejnych punktach.

11. W przypadku wyodrêbnienia wiêcej ni¿ jednej jednostki organizacyjnej lub komórki organizacyjnej, wymienia siê je w kolejnych punktach.

§ 12. 1. Wniosek o wpis praktyki zawodowej lekarza do rejestru zawiera:

  1)   okre¶lenie rodzaju wniosku: o wpis do rejestru, o zmianê wpisu do rejestru, o wykre¶lenie z rejestru;

  2)   numer ksiêgi rejestrowej;

  3)   oznaczenie organu prowadz±cego rejestr, zawieraj±ce literê "L" oraz kod okrêgowej izby lekarskiej, okre¶lony w za³±czniku nr 2 do rozporz±dzenia;

  4)   imiê i nazwisko lekarza oraz jego tytu³ zawodowy;

  5)   numer wpisu do okrêgowego rejestru lekarzy i lekarzy dentystów;

  6)   numer prawa wykonywania zawodu;

  7)   numer wpisu do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli zosta³ nadany;

  8)   Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP);

  9)   adres do korespondencji:

a)  województwo,

b)  powiat,

c)  ulicê,

d)  numer domu,

e)  numer lokalu,

f)  kod pocztowy,

g)  miejscowo¶æ;

  10)  numer telefonu;

  11)  adres poczty elektronicznej;

  12)  adres strony internetowej, je¿eli posiada;

  13)  posiadane specjalizacje, w przypadku specjalistycznej praktyki lekarskiej;

  14)  datê rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej;

  15)  okres zawieszenia dzia³alno¶ci, o którym mowa w art. 14a ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej;

  16)  datê podjêcia dzia³alno¶ci leczniczej po up³ywie okresu, o którym mowa w pkt 15;

  17)  kod rodzaju praktyki zawodowej, okre¶lony w za³±czniku nr 4 do rozporz±dzenia, ze wskazaniem dziedziny medycyny w przypadku specjalistycznej praktyki lekarskiej;

  18)  zakres udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych: diagnostycznych, leczniczych, rehabilitacyjnych oraz informacjê o uprawnieniu do wydawania orzeczeñ lekarskich;

  19)  numer telefonu i adres miejsca udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych:

a)  województwo,

b)  powiat,

c)  ulicê,

d)  numer domu,

e)  numer lokalu,

f)  kod pocztowy,

g)  miejscowo¶æ,

h)  nazwê przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego, w przypadku indywidualnej praktyki lekarskiej wy³±cznie w przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego albo indywidualnej specjalistycznej praktyki lekarskiej wy³±cznie w przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego;

  20)  informacje o ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej, o których mowa w art. 25 ust. 3 ustawy:

a)  okres ubezpieczenia (od dnia ...... do dnia ......),

b)  zakres ubezpieczenia,

c)  sumê gwarancyjn±;

  21)  informacje dotycz±ce akredytacji w zakresie jako¶ci udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych, je¿eli posiada:

a)  datê wydania certyfikatu,

b)  zakres akredytacji;

  22)  informacje dotycz±ce akredytacji w zakresie uprawnienia do prowadzenia kszta³cenia podyplomowego:

a)  datê udzielenia akredytacji,

b)  zakres akredytacji: prowadzenie sta¿u kierunkowego, sta¿u podyplomowego, szkolenia specjalizacyjnego, wpis na listê podmiotów uprawnionych do szkolenia w zakresie uzyskiwania umiejêtno¶ci z zakresu wê¿szych dziedzin medycyny lub udzielania okre¶lonych ¶wiadczeñ zdrowotnych, o których mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty, je¿eli posiada;

  23)  datê zakoñczenia dzia³alno¶ci leczniczej;

  24)  datê z³o¿enia wniosku oraz podpis lekarza.

2. W przypadku indywidualnej praktyki lekarskiej wy³±cznie w miejscu wezwania albo indywidualnej specjalistycznej praktyki lekarskiej wy³±cznie w miejscu wezwania wniosek o wpis tej praktyki do rejestru, zamiast numeru telefonu i adresu miejsca udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych, o których mowa w ust. 1 pkt 19, zawiera numer telefonu i adres miejsca przyjmowania wezwañ i przechowywania dokumentacji medycznej zawieraj±cy informacje, o których mowa w ust. 1 pkt 19 lit. a-g.

3. W przypadku grupowej praktyki lekarskiej wniosek, o którym mowa w ust. 1, sk³ada siê z dwóch czê¶ci:

  1)   czê¶æ I zawiera informacje o spó³ce wykonuj±cej dzia³alno¶æ lecznicz± jako grupowa praktyka lekarska;

  2)   czê¶æ II zawiera informacje o wspólniku albo partnerze spó³ki, o której mowa w pkt 1.

4. Czê¶æ I wniosku zawiera:

  1)   okre¶lenie rodzaju wniosku: o wpis do rejestru, o zmianê wpisu do rejestru, o wykre¶lenie z rejestru;

  2)   numer ksiêgi rejestrowej;

  3)   oznaczenie organu prowadz±cego rejestr, zawieraj±ce literê "L" oraz kod okrêgowej izby lekarskiej, okre¶lony w za³±czniku nr 2 do rozporz±dzenia;

  4)   firmê i formê organizacyjno-prawn± spó³ki;

  5)   numer wpisu do rejestru przedsiêbiorców, w przypadku spó³ki jawnej albo partnerskiej;

  6)   imiê i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania spó³ki;

  7)   adres do korespondencji:

a)  województwo,

b)  powiat,

c)  ulicê,

d)  numer domu,

e)  numer lokalu,

f)  kod pocztowy,

g)  miejscowo¶æ;

  8)   numer telefonu;

  9)   adres poczty elektronicznej;

  10)  adres strony internetowej, je¿eli posiada;

  11)  listê lekarzy stron umowy spó³ki cywilnej, wspólników albo partnerów spó³ki, ze wskazaniem ich imion i nazwisk, tytu³ów zawodowych, miejsc zamieszkania oraz imienia i nazwiska osoby uprawnionej do reprezentowania spó³ki;

  12)  datê rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej;

  13)  okres zawieszenia dzia³alno¶ci, o którym mowa w art. 14a ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej;

  14)  datê podjêcia dzia³alno¶ci leczniczej po up³ywie okresu, o którym mowa w pkt 13;

  15)  informacje dotycz±ce akredytacji w zakresie jako¶ci udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych, je¿eli posiada:

a)  datê wydania certyfikatu,

b)  zakres akredytacji;

  16)  informacje dotycz±ce akredytacji w zakresie uprawnienia do prowadzenia kszta³cenia podyplomowego:

a)  datê udzielenia akredytacji,

b)  zakres akredytacji: prowadzenie sta¿u kierunkowego, sta¿u podyplomowego, szkolenia specjalizacyjnego, wpis na listê podmiotów uprawnionych do szkolenia w zakresie uzyskiwania umiejêtno¶ci z zakresu wê¿szych dziedzin medycyny lub udzielania okre¶lonych ¶wiadczeñ zdrowotnych, o których mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty, je¿eli posiada;

  17)  informacje o ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej, o których mowa w art. 25 ust. 3 ustawy:

a)  okres ubezpieczenia (od dnia ...... do dnia ......),

b)  zakres ubezpieczenia,

c)  sumê gwarancyjn±;

  18)  datê zakoñczenia dzia³alno¶ci leczniczej;

  19)  datê z³o¿enia wniosku oraz podpis osoby uprawnionej do reprezentowania spó³ki, ze wskazaniem jej imienia i nazwiska oraz pe³nionej funkcji.

5. Czê¶æ II wniosku zawiera:

  1)   numer lekarza na li¶cie, o której mowa w ust. 4 pkt 11;

  2)   imiê i nazwisko;

  3)   kod okrêgowej izby lekarskiej, której cz³onkiem jest lekarz, okre¶lony w za³±czniku nr 2 do rozporz±dzenia;

  4)   numer wpisu do okrêgowego rejestru lekarzy i lekarzy dentystów;

  5)   numer prawa wykonywania zawodu;

  6)   numer wpisu do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli zosta³ nadany, w przypadku spó³ki cywilnej;

  7)   Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP);

  8)   posiadane specjalizacje, w przypadku specjalistycznej praktyki lekarskiej;

  9)   kod rodzaju praktyki zawodowej, jak± lekarz wykonuje w ramach grupowej praktyki lekarskiej, okre¶lony w za³±czniku nr 4 do rozporz±dzenia, ze wskazaniem dziedziny medycyny w przypadku specjalistycznej praktyki lekarskiej;

  10)  zakres udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych: diagnostycznych, leczniczych, rehabilitacyjnych oraz informacjê o uprawnieniu do wydawania orzeczeñ lekarskich;

  11)  numer telefonu i adres miejsca udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych, a w przypadku indywidualnej praktyki lekarskiej wy³±cznie w miejscu wezwania albo indywidualnej specjalistycznej praktyki lekarskiej wy³±cznie w miejscu wezwania - numer telefonu i adres miejsca przyjmowania wezwañ i przechowywania dokumentacji medycznej:

a)  województwo,

b)  powiat,

c)  ulicê,

d)  numer domu,

e)  numer lokalu,

f)  kod pocztowy,

g)  miejscowo¶æ;

  12)  adres poczty elektronicznej;

  13)  datê rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej w ramach grupowej praktyki lekarskiej;

  14)  datê zakoñczenia dzia³alno¶ci leczniczej w ramach grupowej praktyki lekarskiej;

  15)  podpis lekarza.

6. W przypadku gdy ¶wiadczenia zdrowotne s± udzielane w wiêcej ni¿ jednym miejscu albo adres miejsca przyjmowania wezwañ jest inny ni¿ adres miejsca przechowywania dokumentacji medycznej, we wniosku wpisuje siê adres i numer telefonu ka¿dego z tych miejsc.

7. W przypadku wniosku o wpis do rejestru podaje siê informacje i dane, o których mowa w ust. 1 pkt 1, 3-14, 17-19 i 24 albo w ust. 4 pkt 1, 3-12 i 19 oraz w ust. 5 pkt 1-13 i 15, odrêbnie dla ka¿dego ze wspólników albo partnerów spó³ki.

8. W przypadku wniosku o zmianê wpisu do rejestru podaje siê informacje i dane, o których mowa w ust. 1 pkt 1-4 i 24 albo w ust. 4 pkt 1-4 i 19, oraz informacje i dane, których dotyczy zmiana.

9. W przypadku wniosku o wykre¶lenie z rejestru podaje siê informacje i dane, o których mowa w ust. 1 pkt 1-4 i 24 albo ust. 4 pkt 1-4, 18 i 19.

§ 13. 1. Wniosek o wpis praktyki zawodowej pielêgniarki do rejestru zawiera:

  1)   okre¶lenie rodzaju wniosku: o wpis do rejestru, o zmianê wpisu do rejestru, o wykre¶lenie z rejestru;

  2)   numer ksiêgi rejestrowej;

  3)   oznaczenie organu prowadz±cego rejestr, zawieraj±ce literê "P" oraz kod okrêgowej izby pielêgniarek i po³o¿nych, okre¶lony w za³±czniku nr 3 do rozporz±dzenia;

  4)   imiê i nazwisko pielêgniarki oraz jej tytu³ zawodowy;

  5)   numer wpisu do rejestru pielêgniarek lub rejestru po³o¿nych;

  6)   numer prawa wykonywania zawodu;

  7)   numer wpisu do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli zosta³ nadany;

  8)   Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP);

  9)   adres do korespondencji:

a)  województwo,

b)  powiat,

c)  ulicê,

d)  numer domu,

e)  numer lokalu,

f)  kod pocztowy,

g)  miejscowo¶æ;

  10)  numer telefonu;

  11)  adres poczty elektronicznej;

  12)  adres strony internetowej, je¿eli posiada;

  13)  posiadane specjalizacje, w przypadku specjalistycznej praktyki pielêgniarki;

  14)  datê rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej;

  15)  okres zawieszenia dzia³alno¶ci leczniczej, o którym mowa w art. 14a ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej;

  16)  datê podjêcia dzia³alno¶ci leczniczej po up³ywie okresu, o którym mowa w pkt 15;

  17)  kod rodzaju praktyki zawodowej, okre¶lony w za³±czniku nr 4 do rozporz±dzenia, ze wskazaniem dziedziny medycyny w przypadku specjalistycznej praktyki pielêgniarki;

  18)  zakres udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych;

  19)  numer telefonu i adres miejsca udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych:

a)  województwo,

b)  powiat,

c)  ulicê,

d)  numer domu,

e)  numer lokalu,

f)  kod pocztowy,

g)  miejscowo¶æ,

h)  nazwê przedsiêbiorstwa podmiotu leczniczego, w przypadku indywidualnej praktyki pielêgniarki wy³±cznie w przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego albo indywidualnej specjalistycznej praktyki pielêgniarki wy³±cznie w przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego;

  20)  informacje dotycz±ce akredytacji w zakresie jako¶ci udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych, je¿eli posiada:

a)  datê wydania certyfikatu,

b)  zakres akredytacji;

  21)  informacje o ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej, o których mowa w art. 25 ust. 3 ustawy:

a)  okres ubezpieczenia (od dnia ...... do dnia ......),

b)  zakres ubezpieczenia,

c)  sumê gwarancyjn±;

  22)  datê zakoñczenia dzia³alno¶ci leczniczej;

  23)  datê z³o¿enia wniosku oraz podpis pielêgniarki.

2. W przypadku indywidualnej praktyki pielêgniarki wy³±cznie w miejscu wezwania albo indywidualnej specjalistycznej praktyki pielêgniarki wy³±cznie w miejscu wezwania, wniosek o wpis tej praktyki do rejestru, zamiast numeru telefonu i adresu miejsca udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych, o których mowa w ust. 1 pkt 19, zawiera numer telefonu i adres miejsca przyjmowania wezwañ i przechowywania dokumentacji medycznej zawieraj±cy informacje, o których mowa w ust. 1 pkt 19 lit. a-g.

3. W przypadku grupowej praktyki pielêgniarek wniosek, o którym mowa w ust. 1, sk³ada siê z dwóch czê¶ci:

  1)   czê¶æ I zawiera informacje o spó³ce wykonuj±cej dzia³alno¶æ lecznicz± jako grupowa praktyka pielêgniarek;

  2)   czê¶æ II zawiera informacje o wspólniku albo partnerze spó³ki, o której mowa w pkt 1.

4. Czê¶æ I wniosku zawiera:

  1)   okre¶lenie rodzaju wniosku: o wpis do rejestru, o zmianê wpisu do rejestru, o wykre¶lenie z rejestru;

  2)   numer ksiêgi rejestrowej;

  3)   oznaczenie organu prowadz±cego rejestr, zawieraj±ce literê "P" oraz kod okrêgowej izby pielêgniarek i po³o¿nych, okre¶lony w za³±czniku nr 3 do rozporz±dzenia;

  4)   firmê i formê organizacyjno-prawn± spó³ki;

  5)   numer wpisu do rejestru przedsiêbiorców, w przypadku spó³ki jawnej albo partnerskiej;

  6)   imiê i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania spó³ki;

  7)   adres do korespondencji:

a)  województwo,

b)  powiat,

c)  ulicê,

d)  numer domu,

e)  numer lokalu,

f)  kod pocztowy,

g)  miejscowo¶æ;

  8)   numer telefonu;

  9)   adres poczty elektronicznej;

  10)  adres strony internetowej, je¿eli posiada;

  11)  listê pielêgniarek wspólników albo partnerów spó³ki, ze wskazaniem ich imion i nazwisk, miejsc zamieszkania oraz imienia i nazwiska osoby uprawnionej do reprezentowania spó³ki;

  12)  datê rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej;

  13)  okres zawieszenia dzia³alno¶ci leczniczej, o którym mowa w art. 14a ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej;

  14)  datê podjêcia dzia³alno¶ci leczniczej po up³ywie okresu, o którym mowa w pkt 13;

  15)  informacje dotycz±ce akredytacji w zakresie jako¶ci udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych, je¿eli posiada:

a)  datê wydania certyfikatu,

b)  zakres akredytacji;

  16)  informacje o ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej, o których mowa w art. 25 ust. 3 ustawy:

a)  okres ubezpieczenia (od dnia ...... do dnia ......),

b)  zakres ubezpieczenia,

c)  sumê gwarancyjn±;

  17)  datê zakoñczenia dzia³alno¶ci leczniczej;

  18)  datê z³o¿enia wniosku oraz podpis osoby uprawnionej do reprezentowania spó³ki, ze wskazaniem jej imienia i nazwiska oraz pe³nionej funkcji.

5. Czê¶æ II wniosku zawiera:

  1)   numer pielêgniarki na li¶cie, o której mowa w ust. 4 pkt 11;

  2)   imiê i nazwisko pielêgniarki;

  3)   kod okrêgowej izby pielêgniarek lub po³o¿nych, której pielêgniarka jest cz³onkiem, okre¶lony w za³±czniku nr 3 do rozporz±dzenia;

  4)   numer wpisu do rejestru pielêgniarek lub rejestru po³o¿nych;

  5)   numer prawa wykonywania zawodu;

  6)   numer wpisu do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli zosta³ nadany, w przypadku spó³ki cywilnej;

  7)   Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP);

  8)   posiadane specjalizacje, w przypadku specjalistycznej praktyki pielêgniarki;

  9)   kod rodzaju praktyki zawodowej, jak± pielêgniarka wykonuje w ramach grupowej praktyki pielêgniarek, okre¶lony w za³±czniku nr 4 do rozporz±dzenia, ze wskazaniem dziedziny medycyny w przypadku specjalistycznej praktyki pielêgniarki;

  10)  zakres udzielanych ¶wiadczeñ zdrowotnych;

  11)  numer telefonu i adres miejsca udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych, a w przypadku indywidualnej praktyki pielêgniarki wy³±cznie w miejscu wezwania albo indywidualnej specjalistycznej praktyki pielêgniarki wy³±cznie w miejscu wezwania - numer telefonu i adres miejsca przyjmowania wezwañ i przechowywania dokumentacji medycznej:

a)  województwo,

b)  powiat,

c)  ulicê,

d)  numer domu,

e)  numer lokalu,

f)  kod pocztowy,

g)  miejscowo¶æ;

  12)  adres poczty elektronicznej;

  13)  datê rozpoczêcia dzia³alno¶ci leczniczej w ramach grupowej praktyki pielêgniarek;

  14)  datê zakoñczenia dzia³alno¶ci leczniczej w ramach grupowej praktyki pielêgniarek;

  15)  podpis pielêgniarki.

6. W przypadku gdy ¶wiadczenia zdrowotne s± udzielane w wiêcej ni¿ jednym miejscu albo adres miejsca przyjmowania wezwañ jest inny ni¿ adres miejsca przechowywania dokumentacji medycznej, we wniosku wpisuje siê adres i numer telefonu ka¿dego z tych miejsc.

7. W przypadku wniosku o wpis do rejestru podaje siê informacje i dane, o których mowa w ust. 1 pkt 1, 3-14, 17-19 i 23 albo w ust. 4 pkt 1, 3-12 i 18 oraz ust. 5 pkt 1-13 i 15, odrêbnie dla ka¿dego ze wspólników albo partnerów spó³ki.

8. W przypadku wniosku o zmianê wpisu do rejestru podaje siê informacje i dane, o których mowa w ust. 1 pkt 1-4 i 23 albo w ust. 4 pkt 1-4 i 18, oraz informacje i dane, których dotyczy zmiana.

9. W przypadku wniosku o wykre¶lenie z rejestru podaje siê informacje i dane, o których mowa w ust. 1 pkt 1-4, 22 i 23 albo w ust. 4 pkt 1-4 oraz 17 i 18.

§ 14. Wniosek, o którym mowa w § 10, sk³ada siê w postaci elektronicznej, z wykorzystaniem bezpiecznego podpisu elektronicznego w rozumieniu ustawy z dnia 18 wrze¶nia 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. Nr 130, poz. 1450, z pó¼n. zm.5)) lub profilu zaufanego ePUAP, na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. Nr 64, poz. 565, z pó¼n. zm.6)).

§ 15. 1. Organ prowadz±cy rejestr sprawdza kompletno¶æ wniosku.

2. Po z³o¿eniu wniosku, a przed dokonaniem wpisu wnioskodawca mo¿e z³o¿yæ korektê wniosku.

§ 16. 1. Za¶wiadczenie o wpisie podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz± do rejestru zawiera:

  1)   numer za¶wiadczenia;

  2)   oznaczenie organu prowadz±cego rejestr;

  3)   numer ksiêgi rejestrowej;

  4)   firmê albo imiê i nazwisko podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz±;

  5)   oznaczenie rodzaju praktyki zawodowej - w przypadku praktyki zawodowej;

  6)   adres w sieci publicznej (Internet) wskazuj±cy dok³adn± lokalizacjê ksiêgi rejestrowej;

  7)   datê wystawienia.

2. Za¶wiadczenie jest wystawiane w postaci elektronicznej i generowane z systemu teleinformatycznego w sposób umo¿liwiaj±cy jego wydruk. Nie wymaga podpisu ani pieczêci.

§ 17. Organ prowadz±cy rejestr przekazuje wnioskodawcy, na adres poczty elektronicznej wskazany we wniosku, informacjê o wydaniu za¶wiadczenia, o którym mowa w § 16, oraz dane umo¿liwiaj±ce pobranie za¶wiadczenia z systemu teleinformatycznego.

§ 18. 1. W okresie do dnia 31 grudnia 2012 r. dopuszcza siê sk³adanie wniosku, o którym mowa w § 10, w postaci papierowej.

2. W przypadku z³o¿enia wniosku w postaci papierowej wnioskodawca mo¿e ¿±daæ wydania za¶wiadczenia w tej postaci.

§ 19. Rozporz±dzenie wchodzi w ¿ycie po up³ywie 14 dni od dnia og³oszenia.7)

______

1)   Minister Zdrowia kieruje dzia³em administracji rz±dowej - zdrowie, na podstawie § 1 ust. 2 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 listopada 2007 r. w sprawie szczegó³owego zakresu dzia³ania Ministra Zdrowia (Dz. U. Nr 216, poz. 1607).

2)   Zmiany wymienionej ustawy zosta³y og³oszone w Dz. U. z 1996 r. Nr 156, poz. 775, z 1997 r. Nr 88, poz. 554 i Nr 121, poz. 769, z 1998 r. Nr 99, poz. 632 i Nr 106, poz. 668, z 2001 r. Nr 100, poz. 1080, z 2003 r. Nr 217, poz. 2125, z 2004 r. Nr 273, poz. 2703, z 2005 r. Nr 163, poz. 1362, z 2006 r. Nr 170, poz. 1217, z 2007 r. Nr 166, poz. 1172, z 2008 r. Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 18, poz. 97, z 2010 r. Nr 47, poz. 278 i Nr 76, poz. 489 oraz z 2011 r. Nr 131, poz. 764, Nr 139, poz. 814, Nr 171, poz. 1016 i Nr 204, poz. 1195.

3)   Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zosta³y og³oszone w Dz. U. z 2009 r. Nr 6, poz. 33, Nr 22, poz. 120, Nr 40, poz. 323, Nr 76, poz. 641 i Nr 219, poz. 1706 i 1708, z 2010 r. Nr 81, poz. 531, Nr 107, poz. 679 i Nr 238, poz. 1578 oraz z 2011 r. Nr 84, poz. 455, Nr 106, poz. 622, Nr 112, poz. 654, Nr 113, poz. 657 i 658 i Nr 122, poz. 696.

4)   Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zosta³y og³oszone w Dz. U. z 2010 r. Nr 239, poz. 1593 oraz z 2011 r. Nr 85, poz. 459, Nr 106, poz. 622, Nr 112, poz. 654, Nr 120, poz. 690, Nr 131, poz. 764, Nr 132, poz. 766, Nr 153, poz. 902, Nr 163, poz. 981, Nr 171, poz. 1016, Nr 199, poz. 1175 i Nr 204, poz. 1195.

5)   Zmiany wymienionej ustawy zosta³y og³oszone w Dz. U. z 2002 r. Nr 153, poz. 1271, z 2003 r. Nr 124, poz. 1152 i Nr 217, poz. 2125, z 2004 r. Nr 96, poz. 959, z 2005 r. Nr 64, poz. 565, z 2006 r. Nr 145, poz. 1050, z 2009 r. Nr 18, poz. 97, z 2010 r. Nr 40, poz. 230 i Nr 182, poz. 1228 oraz z 2011 r. Nr 106, poz. 622.

6)   Zmiany wymienionej ustawy zosta³y og³oszone w Dz. U. z 2006 r. Nr 12, poz. 65 i Nr 73, poz. 501, z 2008 r. Nr 127, poz. 817, z 2009 r. Nr 157, poz. 1241, z 2010 r. Nr 40, poz. 230, Nr 167, poz. 1131 i Nr 182, poz. 1228 oraz z 2011 r. Nr 112, poz. 654, Nr 185, poz. 1092 i Nr 204, poz. 1195.

7)   Niniejsze rozporz±dzenie by³o poprzedzone rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16 lipca 2004 r. w sprawie rejestru zak³adów opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 169, poz. 1781 oraz z 2007 r. Nr 196, poz. 1424), rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2007 r. w sprawie szczegó³owego trybu postêpowania w sprawach wpisu do rejestrów indywidualnych praktyk lekarskich, indywidualnych specjalistycznych praktyk lekarskich i grupowych praktyk lekarskich (Dz. U. Nr 60, poz. 409) oraz rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 wrze¶nia 2007 r. w sprawie szczegó³owego trybu postêpowania w sprawach wpisu do rejestrów indywidualnych praktyk pielêgniarek, po³o¿nych, indywidualnych specjalistycznych praktyk pielêgniarek, po³o¿nych i grupowych praktyk pielêgniarek, po³o¿nych (Dz. U. Nr 203, poz. 1465 oraz z 2009 r. Nr 37, poz. 295), które trac± moc z dniem wej¶cia w ¿ycie niniejszego rozporz±dzenia na podstawie art. 219 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654, Nr 149, poz. 887, Nr 174, poz. 1039 i Nr 185, poz. 1092).

ZA£¡CZNIKI

ZA£¡CZNIK Nr 1 

KODY WOJEWÓDZTW

Województwo dolno¶l±skie - 02

Województwo kujawsko-pomorskie - 04

Województwo lubelskie - 06

Województwo lubuskie - 08

Województwo ³ódzkie - 10

Województwo ma³opolskie - 12

Województwo mazowieckie - 14

Województwo opolskie - 16

Województwo podkarpackie - 18

Województwo podlaskie - 20

Województwo pomorskie - 22

Województwo ¶l±skie - 24

Województwo ¶wiêtokrzyskie - 26

Województwo warmiñsko-mazurskie - 28

Województwo wielkopolskie - 30

Województwo zachodniopomorskie - 32

ZA£¡CZNIK Nr 2 

KODY OKRÊGOWYCH IZB LEKARSKICH

50   Okrêgowa Izba Lekarska w Bia³ymstoku

51   Beskidzka Okrêgowa Izba Lekarska w Bielsku-Bia³ej

52   Bydgoska Izba Lekarska w Bydgoszczy

53   Okrêgowa Izba Lekarska w Gdañsku

54   Okrêgowa Izba Lekarska w Gorzowie Wielkopolskim

55   Okrêgowa Izba Lekarska w Katowicach

56   ¦wiêtokrzyska Izba Lekarska w Kielcach

57   Okrêgowa Izba Lekarska w Krakowie

58   Okrêgowa Izba Lekarska w Lublinie

59   Okrêgowa Izba Lekarska w £odzi

60   Warmiñsko-Mazurska Izba Lekarska w Olsztynie

61   Okrêgowa Izba Lekarska w Opolu

62   Okrêgowa Izba Lekarska w P³ocku

63   Wielkopolska Izba Lekarska w Poznaniu

64   Okrêgowa Izba Lekarska w Rzeszowie

65   Okrêgowa Izba Lekarska w Szczecinie

66   Okrêgowa Izba Lekarska w Tarnowie

67   Kujawsko-Pomorska Okrêgowa Izba Lekarska w Toruniu

68   Okrêgowa Izba Lekarska w Warszawie

69   Dolno¶l±ska Izba Lekarska we Wroc³awiu

70   Okrêgowa Izba Lekarska w Zielonej Górze

72   Wojskowa Izba Lekarska

74   Okrêgowa Izba Lekarska w Koszalinie

75   Okrêgowa Izba Lekarska w Czêstochowie

ZA£¡CZNIK Nr 3 

KODY OKRÊGOWYCH IZB PIELÊGNIAREK I PO£O¯NYCH

01   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Bia³ej Podlaskiej

02   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Bia³ymstoku

03   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Bielsku-Bia³ej

04   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Bydgoszczy

05   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Che³mie

06   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Ciechanowie

07   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Czêstochowie

08   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Elbl±gu

09   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Gdañsku

10   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Gorzowie Wielkopolskim

11   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Jeleniej Górze

12   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Kaliszu

13   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Katowicach

14   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Kielcach

15   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Koninie

16   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Koszalinie

17   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Krakowie

18   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Kro¶nie

19   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Lesznie

20   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Lublinie

21   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w £om¿y

22   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w £odzi

23   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Olsztynie

24   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Opolu

25   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Ostro³êce

26   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Pile

27   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w P³ocku

28   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Poznaniu

29   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Przeworsku

30   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Radomiu

31   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Rzeszowie

32   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Siedlcach

33   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Sieradzu

34   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w S³upsku

35   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Suwa³kach

36   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Szczecinie

37   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Nowym S±czu

38   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Tarnowie

39   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Toruniu

40   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Wa³brzychu

41   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Warszawie

42   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych we W³oc³awku

43   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych we Wroc³awiu

44   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Zamo¶ciu

45   Okrêgowa Izba Pielêgniarek i Po³o¿nych w Zielonej Górze

ZA£¡CZNIK Nr 4 

KODY RODZAJÓW PRAKTYK ZAWODOWYCH

93 -  indywidualna praktyka lekarska wy³±cznie w przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego, indywidualna praktyka pielêgniarki wy³±cznie w przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego

94 -  indywidualna specjalistyczna praktyka lekarska wy³±cznie w przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego, indywidualna specjalistyczna praktyka pielêgniarki wy³±cznie w przedsiêbiorstwie podmiotu leczniczego

95 -  indywidualna praktyka lekarska wy³±cznie w miejscu wezwania, indywidualna praktyka pielêgniarki wy³±cznie w miejscu wezwania

96 -  indywidualna specjalistyczna praktyka lekarska wy³±cznie w miejscu wezwania, indywidualna specjalistyczna praktyka pielêgniarki wy³±cznie w miejscu wezwania

97 -  grupowa praktyka lekarska, grupowa praktyka pielêgniarek

98 -  indywidualna praktyka lekarska, indywidualna praktyka pielêgniarki

99 -  indywidualna specjalistyczna praktyka lekarska, indywidualna specjalistyczna praktyka pielêgniarki

Wyszukaj: